Skip to main content

Brand Performance and Development (10 cr)

Code: R0287-3007

General information


Enrollment
25.11.2019 - 05.01.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
15.01.2020 - 03.03.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
RDI proportion
10 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 20
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Teachers
Elina Wainio
Teacher in charge
Elina Wainio
Study unit
R0287

Learning outcomes

The student is able to
- utilize different methods of marketing research in analyzing business
- measure brand development activities
- utilize information in brand development

Location and time

Laurea Tikkurila

Materials

Projektin alussa päätetään oppimateriaalista, jota käydään läpi lukupiireissä projektin aikana.

Teaching methods

Lähiohjaus &-opetus; projektityö
Projektissa tutustumme kokonaisvaltaisesti brändiin ja sen strategiseen merkitykseen yritykselle.
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija
•Ymmärtää Brändin Strategisen merkityksen
•Ymmärtää brändin sosiaalisen potentiaalin
•Ymmärtää miten brändiä rakennetaan kokonaisvaltaisesti

Projektityönä toteutetaan yritystoimeksiantona brändin rakentaminen yhteiskehittämisen hengessä, keskittyen paljolti sosiaaliseen mediaan.

Employer connections

Yritystoimeksianto/ projektityö
Toimeksiantona rakennetaan brandia vastaperustetulle pukeutumisalanverkkokauppaa harjoittavalle yritykselle.

Exam schedules

Aikataulu
15.01.2020 09.00 - 11.45 B402 (40 henkilöä)
29.01.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
04.02.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
11.02.2020 09.00 - 11.45 B407 (40 henkilöä)
18.02.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
25.02.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
03.03.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)

Content scheduling

Sisällön muodostaa brändi; siihen perehdytään teorian ja käytännön projektityöskentelyn avulla.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page