Brand Research, Awarness and Development of Company (10cr)
Code: HL00BU31-3009
General information
- Enrollment
- 23.05.2022 - 29.05.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2022 - 31.12.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual proportion
- 8 cr
- RDI proportion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 4 - 7
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teachers
- Tero Uusitalo
- Teacher in charge
- Tero Uusitalo
- Groups
-
HLB222SALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S22, Hyvinkää
- Study unit
- HL00BU31
Learning outcomes
The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner
Teaching methods
NAME: Brand Research, Awarness and Development of Company
Time and location
-
Learning materials and recommended literature
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Markkinointi ja -brändikirjallisuus.
Alternative completion methods of implementation
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). ... Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.
Co-operation with working life and/or RDI
Projektin toimeksiantaja: Nemova Oy
Important dates
PreBrief=Opiskelijatiimin ja ohjaajan ensimmäinen tapaaminen (pakollinen): 22.8.2022 klo 15-16.30 Hyvinkään kampus, tila 3-7, 3krs
Briiffi=Toimeksiantajan ja tiimin ensimmäinen tapaaminen (pakollinen): 5.9.2022 klo 12-14 , tila 205
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. … Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna.” Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa (pre-briiffi).
Projektin aloitusbriiffiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa.
Projektia ohjataan viikoittain. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.
Student workload
[Laske projektin mitoitus opintopistemäärään ja projektin pituuteen perustuen (1 op=26,7 h]
Opiskelija käyttää 15 opintopisteen projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Content and scheduling
Brändi, tunnettuus, markkinointi, brändin kehittäminen, brändin rakentaminen, brändäys
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.
Evaluation scale
H-5