Customer Profitability and (Managing) Customer Capital (5 cr)
Code: V1453-3006
General information
- Enrollment
-
20.05.2024 - 26.05.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Antti Sekki
- Teacher in charge
- Antti Sekki
- Groups
-
HYV224KJTulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K24, Tikkurila
- Study unit
- V1453
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Content scheduling
Osaa mitata asiakaskannattavuutta eri konteksteissa ja tunnistaa asiakkuuden arvon (Customer Lifetime Value)
Tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
Tuntee asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät
Kykenee tuottamaan organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman
Evaluation scale
H-5