Skip to main content

Customer Profitability and (Managing) Customer Capital (5 cr)

Code: V1453-3006

General information


Enrollment
20.05.2024 - 26.05.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Futures Studies and Customer-Oriented Services (HYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
Antti Sekki
Teacher in charge
Antti Sekki
Groups
HYV224KJ
Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K24, Tikkurila
Study unit
V1453

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

Content scheduling

Osaa mitata asiakaskannattavuutta eri konteksteissa ja tunnistaa asiakkuuden arvon (Customer Lifetime Value)
Tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
Tuntee asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät
Kykenee tuottamaan organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page