Shopping Mall Willa: Customer Satisfaction Survey / Project in Developing Customer-oriented Business (10 cr)
Code: HL00BU32-3041
General information
- Enrollment
-
27.11.2023 - 01.01.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2024 - 31.07.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual proportion
- 3 cr
- RDI proportion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 8
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teachers
- Mervi Talonen
- Teacher in charge
- Mervi Talonen
- Groups
-
HLB223SALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
-
HLB223SA2Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S23, Hyvinkää
- Study unit
- HL00BU32
Learning outcomes
The student is able to
- develop customer-oriented and sustainable business models and processes
- develop customer-oriented products and services
- launch business operations and set up a company
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Employer connections
Projektin toimeksiantaja on Kauppakeskus Willa, Hyvinkää ja kauppakeskuspäällikkö Miia Aro.
Projektin ohjaaja liiketalouden lehtori Mervi Talonen.
Exam schedules
Kick-off (pakollinen osallistuminen). Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa. Kick-off pidetään torstaina 18.1.2024 klo 10-12. Ohjaaja lähettää tilaisuuteen Outlook-kalenterikutsun, jossa ilmoitetaan myös paikka ja tapahtuman asialista.
Projektia ohjataan viikoittain torstaisin. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. … Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna.” Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). ... Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.
Student workload
1 op=26,7 h
Content scheduling
Hyvinkään Kauppakeskus Willalle tehdään asiakastyytyväisyyskysely, joka mittaa kauppakeskuksen asiakaskokemukselle merkityksellisiä asioita. (Asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen projekti)
Asiakaskokemuksen mittaaminen on jatkuva prosessi, sillä asiakkaiden tarpeet ja toiveet muuttuvat ajan kuluessa. Mittaamisen tärkein ominaisuus on tuottaa luotettavaa ja reaaliaikaista asiakaskokemustietoa, mikä tässä projektityössä varmistetaan pyytämällä palaute Kauppakeskus Willan asiakkailta paikan päällä.
Projektiin sisältyy muutama tutkimuspäivä Kauppakeskus Willassa. Yhteistyökumppanina toimii Kauppakeskus Willan kauppakeskuspäällikkö Miia Aro.
Projektitiimin keskeisiä tuotoksia ovat asiakastyytyväisyyskyselyn toteutus ja analysointi.
Avainsanat: asiakastutkimus, kyselytutkimus, asiakaskokemus, asiakastyytyväisyys, liiketoiminnan kehittäminen, kyselytyökalun käyttäminen
Projekti on kampusprojekti, joka tarkoittaa sitä, että työskentely tapahtuu viikottain torstaisin klo 10.30-11.30 kampuksella. Oppimisen kannalta on tärkeää osallistua kampuksella järjestettävään lähiopetukseen ja -ohjaukseen aikataulun mukaisesti. Opinnossa on pari- tai ryhmätyöskentelyä. Työskentelyssä hyödynnetään työelämä- ja vertaispalautteenantoa.
Projekti toteutetaan yhteistyössä työelämän kumppanin Kauppakeskus Willan kanssa P2P-oppimisympäristössä.
Projektin yksityiskohtaiset tavoitteet tarkentuvat myöhemmin.
Evaluation scale
H-5
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.