Marketing Tools and Methods (5 cr)
Code: PK00BV32-3002
General information
- Enrollment
-
22.05.2023 - 28.05.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
24.08.2023 - 20.10.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 5 cr
- RDI proportion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 45
- Degree programmes
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Jussi Järvi
- Groups
-
PKV223SAKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, verkko-opinnot, S23, Tikkurila
- Study unit
- PK00BV32
Learning outcomes
The student is able to
- describe the concept of trend utilize trend forecasts and link them to marketing processes
- plan and evaluate the use of the competitive methods in marketing as a part of a company’s comprehensive marketing
- determine the appropriate target group for marketing
- analyze consumer purchasing behavior and the factors influencing it
- identify different marketing methods
- apply marketing methods to the marketing of cosmetics
Materials
Opintojaksolla on käytössä Canvas-työtila, joka aukeaa opintojakson alkaessa. Työtilaan tulee opintojakson suoritukseen liittyvät ohjeet, luentomateriaalit, mahdollinen muu materiaalit ja tehtävät.
Exam schedules
Kontaktit pidetään pääasiassa verkossa Zoom-työtilassa. Ensimmäinen kontaktikerta on Tikkurilan kampuksella. Tarkista aikataulu ja paikka Pakista.
Completion alternatives
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Content scheduling
- Opintojaksolla tutustutaan trendikäsitteisiin, niiden vaikutukseen kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinoinnin prosesseihin
Lisäksi
- Opitaan markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- määritellään markkinoinnin kohderyhmät
- analysoidaan kuluttajan ostokäyttäytymistä ja siihen vaikuttavia tekijöitä
- tunnistetaan erilaisia markkinoinnin
- sovelletaan markkinoinnin menetelmiä kosmetiikan markkinointiin
Evaluation scale
H-5