Creativity and Functionality in Client Work (5cr)
Code: V1415-3009
General information
- Enrollment
- 13.05.2019 - 26.05.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 28.08.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual proportion
- 2 cr
- RDI proportion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 45
- Degree programmes
- Sosionomikoulutus (SSV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Learning outcomes
The student is able to
- utilise personal creativity and resources in client work.
- use creative and functional working methods while working with various clients.
Teaching methods
Opintojakso sisältää kontaktiopetusta luovista toiminnoista ja niiden soveltamisesta sosiaalialan työssä sekä oppimistehtäviä
Time and location
Katso opintojakson ajoitus opintojakson aikataulusta. Lähiopetus Tikkurilassa aikataulun mukaisesti
Learning materials and recommended literature
Oppimateriaalit ja kirjallisuus löytyvät pääsääntöisesti Optimasta opintojakson sivuilta, paitsi Anna Liisa Karjalaisen (toim) Luovan toiminnan työtavat, Käsikirja sosiaali- ja terveysalalle. Tämä teos löytyy mm Laurean kirjastosta. Opintojakson tehtävistä tulee näkyä tämän teoksen hyvä sisäistäminen.
Important dates
Tarkista lähiopetuksen päivämäärät aikataulusta
Student workload
Kontaktitunnit ja projekti 2,5 op
Oppimistehtävät 2,5 op
Content and scheduling
Jaksolla opiskelija tutustuu eri luoviin ja toiminnallisiin menetelmiin, kuten kuvallinen ilmaisu, draama sekä liikunta ja tanssi, sekä niiden käyttöön sosiaalialan työssä.
Oppimistehtävien kautta opiskelija ottaa haltuun luovuuden merkitystä ja ilmenemismuotoja sosiaalialalan työssä.
Assessment criteria, approved/failed
Arviointikriteerit ilmoitetaan ointojakson alkaessa. Opintojaksolla on 75% läsnäolovelvollisuus. Opintojakson hyväksytty suoritus edellyttää annettujen oppimistehtävien suorittamista hyväksytysti
Evaluation scale
Approved/Failed