Customer and Services Pilot by Helmi (15 cr)
Code: TP00BQ52-3001
General information
- Enrollment
-
13.03.2020 - 05.04.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
23.03.2020 - 31.08.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 - 15
- Local portion
- 15 cr
- RDI proportion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 2 - 3
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Study unit
- TP00BQ52
Learning outcomes
Opiskelijat saavat kokemusta hyvinvointiteknologiaan perustuvasta palvelusta, ja tähän liittyvästä markkinakartoituksesta sekä palvelumuotoilusta.
Content
Kartoitetaan potentiaalisten keski-ikäisten kuluttaja-asiakkaiden tarpeita HelmiLäheiset -palvelulle (= Helmen mahdollinen kuluttaja-asiakasryhmä ja sen profilointi).
Kyselytutkimus (s-posti), haastattelut esim. face-to face kauppakeskuksessa jne.
Luodaan kartoituksen pohjalta myyntistrategia ja suositukset toimenpiteille.
Evaluation scale
Approved/Failed
Qualifications
Kiinnostusta Helmen konseptia kohtaan, kykyä lähestyä keski-ikäisiä kuluttaja-asiakkaita, ideointirikkautta ja vastuuta annetuista tehtävistä ja niiden hoitamisesta sovitusti