Skip to main content

Employer Branding and Modern Recruitment (5 cr)

Code: TO00BT92-3001

General information


Enrollment
23.05.2022 - 29.05.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.09.2022 - 31.10.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Teachers
Jatta Jännäri
Antti Keskitalo
Teacher in charge
Jatta Jännäri
Scheduling groups
Avoin AMK (Size: 5 . Open UAS : 5.)
Groups
MLA221KA2
Palveluliiketoiminnan koulutus, monimuotototeutus, K21, Leppävaara, ryhmä 2
Small groups
Open UAS
Study unit
TO00BT92

Learning outcomes

The student is able to
- design and develop a compelling employer brand
- utilise different ways to find human resources and implement attractive recruitment marketing
- create a good candidate experience
- provide an effective introduction period

Materials

Adams, B. & Marshall, C. 2020. Give & get employer branding: repel the many and compel the few with impact, purpose and belonging. Houndstooth Press

Huhta, M. & Myllyntaus, V. 2021. Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus: rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat.
Alma Talent

Joki, M. 2021.Henkilöstöasiantuntijan käsikirja. 7. uudistettu painos. Kauppakamari

Viitala, R. 2021. Henkilöstöjohtaminen: keskeiset käsitteet, teoriat ja trendit. Edita

Teaching methods

Opintojakso toteutetaan interaktiivisesti verkossa. Opintojakso sisältää neljä Zoom-verkkotapaamista, joihin opiskelijan oletetaan osallistuvan. Verkkotapaamiset ovat vuorovaikutteisia, eikä niitä tallenneta.

Tapaamisten ajankohdat ovat:
ma 05.09.2022 klo 14.00 - 16.00 (läsnäolovelvoitteinen)
ma 12.09.2022 klo 14.00 - 16.00
ma 19.09.2022 klo 14.00 - 16.00
ma 03.10.2022 klo 14.00 - 16.00

Opintojakso sisältää sekä yksilö- että ryhmätehtäviä.

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opintototeutuksesta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.

Student workload

Opintojakson laajuus on 5 opintopistettä, joka tarkoittaa opiskelijalle laskennallisesti 135 opiskeluun käytettyä tuntia.

Content scheduling

Opintojakson suoritettuasi osaat:

- suunnitella ja rakentaa vetovoimaista työnantajabrändiä työnantajalupauksen pohjalta
- hyödyntää työvoiman hankinnan eri muotoja ja toteuttaa houkuttelevaa rekrytointimarkkinointia
- luoda hyvän hakijakokemuksen
- perehdyttää vaikuttavasti

Evaluation scale

H-5

Further information

Osallistumisen edellytys on, että opiskelijalla on käytettävissään tietokone tai PC, jossa on hyvä mikrofoni ja kamera. Edellytämme Zoomin perusosaamista ja Canvas verkkoalustan perusosaamista.

Osallistuessaan verkkotapaamisiin opiskelijan tulee saada sekä kamera- että puheyhteys auki, eli hän pystyy osallistumaan interaktiiviseen opetukseen.

Go back to top of page