Multichannel Marketing Communication (10 cr)
Code: TO00BT59-3002
General information
- Enrollment
-
23.05.2022 - 29.05.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 10 cr
- RDI proportion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 40 - 60
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Teachers
- Riikka Siuruainen
- Scheduling groups
- Avoin AMK (Size: 10 . Open UAS : 10.)
- Small groups
- Open UAS
- Study unit
- TO00BT59
Content
The student is able
- to plan and realise a company's or brand's marketing communications entity according to its target groups
- to monitor and measure the success of marketing communications
- to develop different means of marketing communications as part of a marketing strategy
Location and time
Zoomluennot ja -ohjaus, maanantaisin klo 10-15
Tarkempi aikataulu työpajoineen sekä vierasluennoitsijoineen tulee ennen opintojakson aloitusta syksyllä
Opintojakso alkaa syyskuussa.
Teaching methods
Opetus Suomeksi
Verkko-opetus ja ohjaus, Projektityö tiimeittäin yritystoimeksiantoon.
Tällä opintojaksolla tutustumme integroituun markkinointiviestintään, sisältömarkkinointiin (sisältömarkkinoinnin prosessi) ja sen suunnitteluun asiakaslähtöisesti (asiakasymmärryksen kautta). Opintojaksolla suunnitellaan toimeksiantajayritykselle markkinoinviestinnän strategia, tavoitteet sekä konkreettinen markkinoinnin toteutussuunnitelma.
Opintojakson projektityö tehdään aitoon yrityksen haasteeseen. Aikaisemmin toimeksiantoja on tehty mm: YIT, Telia, Omron ja HMDGlobal. Syksyn 2022 toimeksianto ja yritys julkaistaan lähempänä opintojakson alkua.
Opintojakson osaamistavoitteita ovat, opiskelija:
•osaa suunnitella ja toteuttaa yrityksen tai brändin markkinointiviestinnän kokonaisuuden
•osa seurata ja mitata markkinointiviestinnän onnistumista
•osaa kehittää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja osana markkinointistrategiaa.
Employer connections
Projektityö, yritystoimeksianto
Toimeksiantajalle tehdään tiimeittäin markkinointiviestinnän suunnitelma.
Exam schedules
Tärkeitä ajankohtia: Opintojakson aloitus, väli- ja loppuesitykset toimeksiantajalle.
Lisäksi opintojaksolla on vierailevia alustajia mm digimarkkintointi ja somemarkkinointi -toimistoista. Mahdollisuuksien ja vierailevien puhujien luvalla, alustukset voidaan tallentaa (lupa pyydetään vieraspuhujilta)
Evaluation scale
H-5