Marketing Communications (10cr)
Code: R0288-TOH1811
General information
- Enrollment
- 14.05.2018 - 31.05.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 28.08.2018 - 21.12.2018
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Teachers
- Riikka Siuruainen
- Study unit
- R0288
Learning outcomes
The student is able
- to plan and realise a company's or brand's marketing communications entity according to its target groups
- to monitor and measure the success of marketing communications
- to develop different means of marketing communications as part of a marketing strategy
Teaching methods
Tavoitteet:
Opiskelija osaa
suunnitella ja toteuttaa yrityksen tai brändin markkinointiviestinnän kokonaisuuden kohderyhmien mukaisesti
seurata ja mitata markkinointiviestinnän onnistumista
kehittää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja osana markkinointistrategiaa