Skip to main content

Effective Organizational Communication (5cr)

Code: R0255-3002

General information


Enrollment
26.11.2018 - 02.12.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.03.2019 - 31.05.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
5 cr
RDI proportion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea common
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 40
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOY2), Yhteiset opinnot
Teachers
Tiina Leppäniemi
Eveliina Hytönen
Study unit
R0255

Learning outcomes

The student is able to
- plan and carry out organizational communications to support the organization’s business objectives
- plan and maintain the organization’s media relations
- encapsulate and communicate the organization’s key messages
- communicate effectively and interactively according to stakeholder needs
- measure and analyse the effectiveness of communications

Teaching methods

Toteutetaan virtuaalisesti.
Opintojakson voi suorittaa täysin virtuaalisesti ja etäopiskellen. Opintojakson aikana on kuitenkin yhteisiä webinaareja, verkkokeskusteluja ja virtuaaliohjaustuokioita. Maanantaisin (parilliset viikot klo 15-18) pidettävien virtuaaliopiskelukertojen jälkeen avautuvat teemojen tehtävät, joiden palautusajat porrastetaan. Välitehtäviä tulee siis pitkin opintojaksoa. Lopussa palautetaan isompi raporttitehtävä, jota opiskelija työstää opintojakson aikana teemoihin liittyen.

Time and location

Virtuaalitoteutus 1.3. - 31.5.2018 välisenä aikana. Parillisten viikkojen maanantaisin klo 15-18 virtuaaliopiskelukerrat, joissa opettajien luentoja, tehtäviä, keskustelua, ym. Tallenteet ovat katseltavissa jälkeenpäin.

Learning materials and recommended literature

Materiaali ja suositeltava kirjallisuus ovat opintojakson työtilassa.

Alternative completion methods of implementation

Ei valinnaisia suoritustapoja.

Co-operation with working life and/or RDI

Opintojakson tehtävissä käsitellään todellisia yritysviestinnän ilmiöitä, mutta opintojaksolla ei toteuteta toimeksiantajalähtöisiä projekteja, vaan opiskelija tarkkailee ja analysoi tehtävissä valitsemansa yrityksen viestintää itsenäisesti.

Important dates

Aloituskerta 4.3.2019. Tämän jälkeen joka toinen viikko (parilliset viikot) maanantaisin klo 15-18. Kaikki nämä tapaamiset virtuaalisesti.

Forms of internationality

-

Student workload

Opiskelijan työmäärä jakaantuu teemojen mukaan. Yksi teema kestää kaksi viikkoa, ja rytmitys tapahtuu siten, että maanantain verkkotapaamisesta aukeavat tehtävät on tehtävä seuraavan viikon sunnuntaihin mennessä.

Content and scheduling

Kuten yllä (opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus).

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page