Competence in Customer Relationships and Projects (10 cr)
Code: R0212-3010
General information
- Enrollment
-
26.11.2018 - 02.12.2018
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
07.01.2019 - 14.06.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Laurea university of applied sciences
- Campus
- Laurea common
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 120
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Learning outcomes
The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts
Location and time
Opintojakso suoritetaan kokonaan verkossa
Teaching methods
Opiskelija osaa
- arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
- toimia asiakaslähtöisesti myyntitilanteissa
- toimia projekteissa ja projektiryhmän jäsenenä oma-aloitteisesti, vastuullisesti, tietoturvallisesti sekä tavoitteellisesti työvälineitä hyödyntäen
- viestiä suullisesti ja kirjallisesti alan käsitteitä käyttäen
Evaluation scale
H-5