Skip to main content

Competence in Customer Relationships and Projects (10cr)

Code: R0212-3004

General information


Enrollment
26.11.2018 - 02.12.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
25.02.2019 - 14.05.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
RDI proportion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Laurea Otaniemi
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLG2), Laurea Otaniemi, Finnish
Teachers
Eeva Miettinen
Merja Wirman
Tomas Illman
Teacher in charge
Eeva Miettinen
Study unit
R0212

Learning outcomes

The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts

Teaching methods

Opintojaksoon sisältyy luentoja, projektityöskentelyä tiimeissä sekä lukupiirejä.

Time and location

Otaniemen kampuksella. Tarkempi aikataulu Optimassa.

Learning materials and recommended literature

Kettunen: Onnistu projektissa (lukupiiri)
Rubanovitsch - Aalto: Myy enemmän – myy paremmin (lukupiiri)
Muu lähdeaineisto ja luennot

Co-operation with working life and/or RDI

Opintojaksolla tehdään toimeksianto työelämäkumppanille.Opintojaksolla on myös vierailevia luennoitsijoita eri yrityksistä

Important dates

Optimassa olevan aikautaulun mukaan.

Student workload

1 OP vastaa 27 työtuntia / opiskelija. Opintojakson kokonaistuntimäärä 270 h. jakautuu luentojen, lukupiirien sekä projektityön kesken.

Go back to top of page