Competence in Customer Relationships and Projects (10 cr)
Code: R0212-3004
General information
- Enrollment
-
26.11.2018 - 02.12.2018
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
25.02.2019 - 14.05.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 10 cr
- RDI proportion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Otaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLG2), Laurea Otaniemi, Finnish
Learning outcomes
The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts
Location and time
Otaniemen kampuksella. Tarkempi aikataulu Optimassa.
Materials
Kettunen: Onnistu projektissa (lukupiiri)
Rubanovitsch - Aalto: Myy enemmän – myy paremmin (lukupiiri)
Muu lähdeaineisto ja luennot
Teaching methods
Opintojaksoon sisältyy luentoja, projektityöskentelyä tiimeissä sekä lukupiirejä.
Employer connections
Opintojaksolla tehdään toimeksianto työelämäkumppanille.Opintojaksolla on myös vierailevia luennoitsijoita eri yrityksistä
Exam schedules
Optimassa olevan aikautaulun mukaan.
Student workload
1 OP vastaa 27 työtuntia / opiskelija. Opintojakson kokonaistuntimäärä 270 h. jakautuu luentojen, lukupiirien sekä projektityön kesken.