Developing Marketing, Brand Awareness and Business Model for an Online Shop Selling Personal Trainer Services (15 cr)
Code: LY00BK22-3005
General information
- Enrollment
-
23.11.2020 - 29.11.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2021 - 12.05.2021
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 15 cr
- RDI proportion
- 15 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 4 - 7
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teachers
- Maija Huhta
- Study unit
- LY00BK22
Location and time
Prebriiffi, briiffi- ja ohjausajat ovat nähtävissä Pakissa.
Prebriiffistä ja briiffistä (eli projektin käynnistystapaamisista) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu.
Projektitiimin tapaamisajat ja –paikat sovitaan tiimikohtaisesti.
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, jonka tehtävänä on erityisesti tukea projektin toiminnallista osuutta, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Employer connections
Projektin toimeksiantaja: Treenarisi Oy, Nina ja Joakim Tarkiainen
Exam schedules
Projektia ohjataan viikoittain. Opiskelijana voit vertailla Lukkarikoneessa ohjausaikoja ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.
Projektin väliarviointi, osaamisen näytöt, tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin käynnistyessä.
Lisäksi projektitiimi sopii aloitusbriiffin jälkeen omat aikataulunsa projektin työstämiseksi.
Ohjaaja lähettää projektiin hyväksytyille briiffikutsun vielä erikseen noin viikkoa ennen prebriiffiä.
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.
Student workload
Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Content scheduling
Projektin keskeinen sisältö:
Asiakkuudet ja markkinointi, somemarkkinointi
Verkkokaupan yhteistyö- ja liiketoimintamallit
Palvelumuotoilu
Brändin rakentaminen, tunnettuuden lisääminen
Evaluation scale
H-5
Further information
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”
Laatukriteerit-lomake löytyy täytettynä täältä
https://laureauas-my.sharepoint.com/personal/maihuht_laurea_fi/_layouts/15/onedrive.aspx?id=%2Fpersonal%2Fmaihuht%5Flaurea%5Ffi%2FDocuments%2FJaettu%20kaikille%2Flaatukriteerit%20LY%2Dprojekti%20Treenarisi%20k2021%2Epdf&parent=%2Fpersonal%2Fmaihuht%5Flaurea%5Ffi%2FDocuments%2FJaettu%20kaikille