Skip to main content

LY-projekti: Someta Duuniin - virtuaalisten ura- ja rekrytointimenetelmien liiketoimintamallien kehittäminen (15 cr)

Code: LY00BI17-3001

General information


Enrollment
14.05.2018 - 19.08.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.09.2018 - 21.12.2018
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
8 cr
RDI proportion
15 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 5
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Taru Tallgren
Paula Vedman
Teacher in charge
Taru Tallgren
Scheduling groups
Ensisijainen projektini (Size: 5 . Open UAS : 0.)
Toissijainen projektini (Size: 5 . Open UAS : 0.)
Small groups
Ensisijainen projektini
Toissijainen projektini
Study unit
LY00BI17

Location and time

Projektibriiffin aika ja paikka tullaan ilmoittamaan projektiin valituille henkilökohtaisesti briiffikutsussa.

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Tässä projektissa kehitetään Someta Duuniin -hankkeen virtuaalisia ura- ja rekrytointimenetelmiä ja liiketoimintamallia.
Voit saada tästä projektista pisteitä myös seuraaviin moduuleihin: LY, LK, PJ, HR
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajat tiistaisin 10 - 11, 11.9. alkaen.
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Exam schedules

Toteutuksen tärkeät päivämäärät kuten väli- ja loppuarviointi, sovitaan briifiissä.

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.
Kuormittavuuden laskemiseen löydät työvälineen Intrasta (Opintojakson toteutussuunnittelu).

Go back to top of page