Skip to main content

Developing Employer Branding and Marketing (15 cr)

Code: LK00BK56-3006

General information


Enrollment
29.11.2021 - 31.12.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
11.01.2022 - 10.05.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
8 cr
RDI proportion
15 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
7 - 7
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Liiketalouden koulutusohjelma (HLB), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Liiketalouden koulutusohjelma, Peer to Peer (HLBP), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Maija Huhta
Study unit
LK00BK56

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Employer connections

Projektin toimeksiantaja: Rakennuskemia Oy, ks. tarkemmin https://rakennuskemia.fi/

"Kehitämme, myymme ja markkinoimme Suomessa ja kansainvälisesti rakennus-, remontointi- ja kodinhoitotuotteita. Omat tuotemerkkimme ovat RK, WOODCARE.GUIDE, Quickloader ja Timpuri. Näiden lisäksi edustamme useita kansainvälisesti tunnettuja alan brändejä kuten Tytan, Bison, Mellerud ja Sioo:x.

Kaikki tuotteemme on valittu huolellisesti vastaamaan loppukäyttäjien toiveita ja odotuksia sekä ovat teknisesti korkeinta tasoa omissa tuotekategorioissaan. Tuoteryhmämme täydentävät toisiaan ja palvelemmekin näin asiakkaitamme laaja-alaisesti eri tarpeista riippuen.

Tuotteemme ovat saatavilla alan jälleenmyyjiltä kautta maan."

Exam schedules

Opiskelija näkee projektin ohjausajankohdat Lukkarikoneessa ja projektiin hyväksynnän jälkeen Outlook-kalenterissaan.

Projektia ohjataan viikoittain. Opiskelijana voit vertailla Lukkarikoneessa ohjausaikoja ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Vaihtoehtoisesti opettaja voi määrittää myös muun tavan, jolla opiskelija vahvistaa osallistumisensa toteutukselle. Näitä toimia voidaan edellyttää viikon sisällä toteutuksen alkamisesta. Edellä esitetyn mukaisesti toimintatavan soveltaminen edellyttää, että opettaja tiedottaa toteutukselle hyväksyttyjä opiskelijoita käytänteestä ja että käytänne on kerrottu opinnon toteutussuunnitelmassa. Mikäli opiskelija on estynyt perusteluista syistä osallistumaan ensimmäiseen kontaktikertaan tai aktivoitumaan opinnoissa opettajan asettamien edellytysten mukaisesti, hänen tulee olla yhteydessä vastuuopettajaan toteutukselle osallistumisesta sopimiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija”.

Projektin väliarviointi, osaamisen näytöt, tulosten esittely, arviointi ja projektin päättyminen sovitaan projektin käynnistyessä.

Lisäksi projektitiimi sopii aloitusbriiffin jälkeen omat aikataulunsa projektin työstämiseksi.

Ohjaaja lähettää projektiin hyväksytyille prebriiffi- ja briiffikutsun vielä erikseen noin viikkoa ennen prebriiffiä.

Completion alternatives

Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). ... Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Content scheduling

Projektin keskeinen sisältö:
Työnantajabrändin rakentaminen, sisäinen ja ulkoinen työnantajakuva
Nävyyden ja tunnettuuden lisääminen, markkinoinnin kehittäminen

Evaluation scale

H-5

Further information

Projektipäivä on TIISTAI. Tiimin yhteiseen projektityöskentelyyn tulee varata aikaa klo 14 saakka.

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”Opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Vaihtoehtoisesti opettaja voi määrittää myös muun tavan, jolla opiskelija vahvistaa osallistumisensa toteutukselle. Näitä toimia voidaan edellyttää viikon sisällä toteutuksen alkamisesta. Edellä esitetyn mukaisesti toimintatavan soveltaminen edellyttää, että opettaja tiedottaa toteutukselle hyväksyttyjä opiskelijoita käytänteestä ja että käytänne on kerrottu opinnon toteutussuunnitelmassa.

Mikäli opiskelija on estynyt perusteluista syistä osallistumaan ensimmäiseen kontaktikertaan tai aktivoitumaan opinnoissa opettajan asettamien edellytysten mukaisesti, hänen tulee olla yhteydessä vastuuopettajaan toteutukselle osallistumisesta sopimiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. ”

Opintototeutuksen laatua on arvioitu ja raportti itsearvioinnista löytyy projektin Teams-työtilasta.

Go back to top of page