The Strategic Development and Management of Cosmetic Business in a Digital Environment (10 cr)
Code: KY00BO10-3003
General information
- Enrollment
-
23.05.2022 - 29.05.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
09.09.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual proportion
- 6 cr
- RDI proportion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Development and Management of Cosmetics Expertise (KYV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Satu Vuorela
- Auli Hietanen
- Markus Kanerva
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Auli Hietanen
- Study unit
- KY00BO10
Learning outcomes
Student is able to:
- implement various business models in the evolving and digitalized environment of the cosmetics industry.
- utilize different design methods to develop service models for online business operations.
- evaluate and identify consumer decision-making phenomena relevant to individuals.
- utilize and manage different methods and tools in project management
Location and time
Estenomi YAMK-opintojen aikataulun mukaan.
9.09.2021 09.00 - 16.30
14.10.2021 09.00 - 16.30
18.11.2021 09.00 - 16.30
8.12.2021 09.00 - 16.30
Materials
Oppimateriaali ilmoitetaan opintojakson Canvas-alustalla ja lähiopetuspäivien aikana.
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Completion alternatives
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”kaikilla opiskelijalla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa moduulista tai opintojaksosta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla.” Katso lisätietoa Linkistä.
Student workload
Yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä.
Content scheduling
Tällä 10 opintopisteen opintojaksolla opiskelija tutustuu monipuolisesti erilaisiin palvelumuotoilun menetelmiin ja soveltaa niitä kosmetiikka-alan liiketoimintaan. Opintojaksolla hyödynnetään suunnittelutyökaluja, kuten erilaisia kanvaaseja ja kehitetään ajankohtaisia liiketoiminnan palvelumalleja. Projektinhallinnan prosessit ja työkalut tulevat tutuiksi opintojakson ryhmätöissä.
Kuluttajan päätöksentekoon liittyvät ilmiöt ovat kosmetiikka-alallakin erityisen mielenkiintoisia. Opintojaksolla opiskelija pääsee tutustumaan päätöksenteon ilmiöihin, niiden taustoihin ja niitä tukeviin teorioihin.
Evaluation scale
H-5
Further information
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Lauran tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”