Skip to main content

AM-projekti: Erityisleluja myyvän lelukaupan 25.vuotisjuhlakampanja (15 cr)

Code: AM00BJ00-3001

General information


Enrollment
14.05.2018 - 19.08.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.09.2018 - 21.12.2018
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
8 cr
RDI proportion
15 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 8
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Teachers
Pirjo Lappalainen
Teppo Leppälahti
Teacher in charge
Teppo Leppälahti
Study unit
AM00BJ00

Location and time

Projektin briiffi pidetään ma 3.9 klo 13.00 - 14.00 tilassa 2-32. Projektin viikoittaiset ohjaukset ovat samaan aikaan eli maanantaisin klo 13.00 - 14.00. Projektibriiffistä (eli projektin aloitustapaamisesta) lähetetään ilmoittautuneille erillinen sähköpostikutsu. Yrityksen syntymäpäivät ovat lokakuussa. Projekti päättyy joulukuussa.

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto, valitaan projektissa erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

Toteutustapa: Projekti suoritetaan P2P-opiskelijaprojektina yhteistyössä työelämän kumppanin kanssa.
Projektin sisältö: Projektissa suunnitellaan ja toteutetaan erityisleluja myyvälle kaupalle 25-v juhlakokonaisuus.
Projektista voi saada osaamista ja opintopisteitä myös muihin moduuleihin (esim. LYK, AM ja PJ).
Ohjaus ja viestintä: Ohjausajoista ja viestintäkäytänteistä sovitaan projektikohtaisesti.
Jos opiskelijapaikat tässä projektissa täyttyvät, voimme sijoittaa opiskelijan toiseen, samaa moduuliosaamista tuottavaan projektiin.
Laurea pidättää oikeuden muutoksiin.

Exam schedules

Kts. kohta Aika ja paikka yllä.

International connections

Kansallinen paikallinen projekti.

Student workload

Opiskelija käyttää projektiin työaikaa yhteensä n. 16 tuntia viikossa eli tiimityöskentelyyn n. 8 h ja itsenäiseen työskentelyyn n. 8 h viikossa.

Go back to top of page