Customer-Oriented Service Design in the Integration of the Social and Health Care Sector (5 cr)
Code: A9531-3003
General information
- Enrollment
-
25.11.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2020 - 31.07.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Complementary competence, Master’s studies (TYJ), Generic Studies
- Teachers
- Elina Rajalahti
- Study unit
- A9531
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- hahmottaa digitaalisten palvelujen kehittämistarpeita sekä palvelun asiakkaalle tuottaman arvon merkityksen
- hahmottaa asiakkaiden aktiivista ja itsehoidollista roolia edistäviä tekijöitä palveluiden tuottamisessa
- analysoi ja arvioi tulevaisuuteen suuntautunutta digitaalisten palvelujen kehittämistä sosiaali-ja terveysalan muuttuvassa ekosysteemissä
- soveltaa yhteiskehittämiseen perustuvaa moniammatillista lähestymistapaa asiakaslähtöisten terveys- ja hyvinvointipalvelujen kehittämisessä
- suunnitella ja johtaa tiedon hyödyntämistä palvelujen kehittämisessä
Materials
Opintojakson oppimateriaali löytyy oppimisympäristö Optimasta opintojakson työtilasta.
Teaching methods
Opintojakson opetus koostuu kolmesta lähipäivästä. Oppiminen toteutuu työskentelemällä yhteistoiminnallisesti sekä lähipäivissä että verkossa Laurean verkko-oppimisympäristö Optimassa.
Employer connections
Opintojakson tehtävä tehdään aitoon työelämään sovellettavaksi. Opintojakson päätehtävässä harjoitellaan tieteellisen tutkitun näyttöön perustuvan Evidence Based tiedon hakua ja käyttöä kansainvälisistä tietokannoista.
Completion alternatives
Opintojaksolla ei ole valinnaista suoritustapaa.
Evaluation scale
H-5