Customer-Oriented Service Design in the Integration of the Social and Health Care Sector (5cr)
Code: A9531-3003
General information
- Enrollment
- 25.11.2019 - 31.12.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Complementary competence, Master’s studies (TYJ), Generic Studies
- Teachers
- Elina Rajalahti
- Study unit
- A9531
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- hahmottaa digitaalisten palvelujen kehittämistarpeita sekä palvelun asiakkaalle tuottaman arvon merkityksen
- hahmottaa asiakkaiden aktiivista ja itsehoidollista roolia edistäviä tekijöitä palveluiden tuottamisessa
- analysoi ja arvioi tulevaisuuteen suuntautunutta digitaalisten palvelujen kehittämistä sosiaali-ja terveysalan muuttuvassa ekosysteemissä
- soveltaa yhteiskehittämiseen perustuvaa moniammatillista lähestymistapaa asiakaslähtöisten terveys- ja hyvinvointipalvelujen kehittämisessä
- suunnitella ja johtaa tiedon hyödyntämistä palvelujen kehittämisessä
Teaching methods
Opintojakson opetus koostuu kolmesta lähipäivästä. Oppiminen toteutuu työskentelemällä yhteistoiminnallisesti sekä lähipäivissä että verkossa Laurean verkko-oppimisympäristö Optimassa.
Learning materials and recommended literature
Opintojakson oppimateriaali löytyy oppimisympäristö Optimasta opintojakson työtilasta.
Alternative completion methods of implementation
Opintojaksolla ei ole valinnaista suoritustapaa.
Co-operation with working life and/or RDI
Opintojakson tehtävä tehdään aitoon työelämään sovellettavaksi. Opintojakson päätehtävässä harjoitellaan tieteellisen tutkitun näyttöön perustuvan Evidence Based tiedon hakua ja käyttöä kansainvälisistä tietokannoista.
Evaluation scale
H-5