Skip to main content

Customer-Oriented Service Design in the Integration of the Social and Health Care Sector (5cr)

Code: A9531-3003

General information


Enrollment
25.11.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.07.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Complementary competence, Master’s studies (TYJ), Generic Studies
Teachers
Elina Rajalahti
Study unit
A9531

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- hahmottaa digitaalisten palvelujen kehittämistarpeita sekä palvelun asiakkaalle tuottaman arvon merkityksen
- hahmottaa asiakkaiden aktiivista ja itsehoidollista roolia edistäviä tekijöitä palveluiden tuottamisessa
- analysoi ja arvioi tulevaisuuteen suuntautunutta digitaalisten palvelujen kehittämistä sosiaali-ja terveysalan muuttuvassa ekosysteemissä
- soveltaa yhteiskehittämiseen perustuvaa moniammatillista lähestymistapaa asiakaslähtöisten terveys- ja hyvinvointipalvelujen kehittämisessä
- suunnitella ja johtaa tiedon hyödyntämistä palvelujen kehittämisessä

Teaching methods

Opintojakson opetus koostuu kolmesta lähipäivästä. Oppiminen toteutuu työskentelemällä yhteistoiminnallisesti sekä lähipäivissä että verkossa Laurean verkko-oppimisympäristö Optimassa.

Learning materials and recommended literature

Opintojakson oppimateriaali löytyy oppimisympäristö Optimasta opintojakson työtilasta.

Alternative completion methods of implementation

Opintojaksolla ei ole valinnaista suoritustapaa.

Co-operation with working life and/or RDI

Opintojakson tehtävä tehdään aitoon työelämään sovellettavaksi. Opintojakson päätehtävässä harjoitellaan tieteellisen tutkitun näyttöön perustuvan Evidence Based tiedon hakua ja käyttöä kansainvälisistä tietokannoista.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page