Skip to main content

Digital Marketing and Analytics (5 cr)

Code: A9470-3001

General information


Enrollment
13.05.2019 - 26.05.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual proportion
3 cr
RDI proportion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Laurea university of applied sciences
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
Finnish
Seats
25 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Innovative Digital Services of the Future (NYA3), Laurea Leppävaara (Finnish)
Teachers
Juhana Isohanni
Satu Luojus
Study unit
A9470

Learning outcomes

Opiskelija osaa
- suunnitella yritykselle/julkisen sektorille digitaalisen markkinoinnin strategiaa monikanavaisen liiketoiminnan lähtökohdista
- kuvata digimarkkinoiden kohderyhmien vaatimuksia ja toimintaa digitaalisessa ympäristössä
- kerätä ja käsitellä digitaalisista tietomassaa markkinoinnin ja tuote/palvelukehityksen tarpeisiin
- hyödyntää asiakaskokemusta ja sosiaalista mediaa digimarkkinoinnissa
- käyttää digimarkkinoinnin uusia ratkaisumalleja ja menetelmiä ja hyödyntää analytiikkaa
- soveltaa markkinoinnin digistrategiaa käytännössä hyödyntämällä edellä mainittuja menetelmiä

Location and time

Lähiopetuspäivät: 5.9.2019, 5.10.2019 ja 9.11.2019

Teaching methods

Monimuoto-opetus

Exam schedules

Lähiopetuspäivät: 5.9.2019, 5.10.2019 ja 9.11.2019

Go back to top of page