Digital Marketing and Analytics (5 cr)
Code: A9470-3001
General information
- Enrollment
-
13.05.2019 - 26.05.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual proportion
- 3 cr
- RDI proportion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Laurea university of applied sciences
- Campus
- Laurea Leppävaara
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 25 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Innovative Digital Services of the Future (NYA3), Laurea Leppävaara (Finnish)
- Teachers
- Juhana Isohanni
- Satu Luojus
- Study unit
- A9470
Learning outcomes
Opiskelija osaa
- suunnitella yritykselle/julkisen sektorille digitaalisen markkinoinnin strategiaa monikanavaisen liiketoiminnan lähtökohdista
- kuvata digimarkkinoiden kohderyhmien vaatimuksia ja toimintaa digitaalisessa ympäristössä
- kerätä ja käsitellä digitaalisista tietomassaa markkinoinnin ja tuote/palvelukehityksen tarpeisiin
- hyödyntää asiakaskokemusta ja sosiaalista mediaa digimarkkinoinnissa
- käyttää digimarkkinoinnin uusia ratkaisumalleja ja menetelmiä ja hyödyntää analytiikkaa
- soveltaa markkinoinnin digistrategiaa käytännössä hyödyntämällä edellä mainittuja menetelmiä
Location and time
Lähiopetuspäivät: 5.9.2019, 5.10.2019 ja 9.11.2019
Teaching methods
Monimuoto-opetus
Exam schedules
Lähiopetuspäivät: 5.9.2019, 5.10.2019 ja 9.11.2019