Public Sector Customer Relationships and Service Design (5 cr)
Code: HY00BV03-3004
General information
- Enrollment
-
24.11.2025 - 30.11.2025
Registration for introductions has not started yet.
- Timing
-
01.01.2026 - 31.07.2026
The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- 30 Ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Complementary competence, Master’s studies (TYJ), Generic Studies
- Teachers
- Otto Mäkelä
- Teacher in charge
- Otto Mäkelä
- Groups
-
TYJ25SJTäydentävä osaaminen (yamk-tutkinto), S25, yhteiset opinnot
- Study unit
- HY00BV03
Learning outcomes
Opiskelija osaa:
- hahmottaa asiakkaan arvontuotannon ulottuvuuksia julkisessa palveluympäristössä
- uudistaa organisaatioiden käytänteitä palvelumuotoilun keinoin
- analysoida moraalisen työnjaon muutosta ja asiakkaan erilaisia rooleja palveluiden kehittäjänä, tuottajana ja käyttäjänä
Evaluation scale
H-5