Skip to main content

Marketing Project (10 cr)

Code: HL00BU31-3084

General information


Enrollment
19.05.2025 - 25.05.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2025 - 31.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
4.5 cr
Virtual proportion
5.5 cr
RDI proportion
10 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 80
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Aapo Hollanti
Leena Ukko
Piia Haavisto
Mervi Talonen
Teppo Leppälahti
Tero Uusitalo
Teacher in charge
Piia Haavisto
Groups
HLB2225SA
Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S25, Hyvinkää
HLB225SA
Liiketalouden koulutus, oikeustradenomin koulutus, monimuotototeutus, S25, Hyvinkää
Study unit
HL00BU31

Learning outcomes

The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner

Location and time

Katso opinnon aikataulut Lukkarikoneesta osoitteesta https://lukkarit.laurea.fi. Laurea pidättää oikeudet muutoksiin.

Materials

Projektin tietoperustan opiskelu on kuvattu Canvas-työtilassa "markkinointiosaamisen projekti". Tietoperustan aiheet sovitaan erikseen projektin aikana.

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Employer connections

Projektin toimeksiantaja: projektissa on eri toimeksiantajia, jotka ilmoitetaan projektin alussa.

Exam schedules

Kick-off (läsnäolovelvoite): torstai 4.9.2025 klo 9-16 välisenä aikana. Kick-off pidetään Hyvinkään kampukselle, ellei ohjaaja toisin ilmoita.
Projektiseminaari (läsnäolovelvoite): 9.12.2025 jollakin Laurean kampuksella.

Projektia ohjataan viikoittain torstaisin (tarkempi kellonaika ilmoitetaan myöhemmin). Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.

Tutkintosäännön (2024) mukaisesti opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle etukäteen opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Ilmoittautuminen opinnolta hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan kick-offia.

Completion alternatives

Tutkintosäännön (2024) mukaan "opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. ... Laureassa osaamisen tunnistamista ja tunnustamista toteutetaan kahden eri menettelyn kautta: a) hyväksiluku (toisen korkeakoulun opinnoissa hankittu osaaminen) ja b) osaamisen näyttö (muulla tavoin hankittu osaaminen). Aloitteen osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Opiskelijan vastuulla on osoittaa ja todentaa osaamisensa." Lisätietoa hyväksiluvusta ja osaamisen näytöstä on opiskelijaintrassa.

Osaamisen hankkimiseksi voit arvioida myös työn opinnollistamisen mahdollisuutta. Lue lisää opinnollistamisesta opiskelijaintrasta.

Student workload

Opinnon työmäärä on mitoitettu siten, että opinnon tavoitteena olevan osaamisen hankkimiseksi yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Todellinen ajan tarve vaihtelee yksilöittäin mm. aiemman osaamisen takia.

Content scheduling

Projektin tavoitteet: tavoitteet vaihtelevat toimeksiantajan mukaan. Pääsääntöisesti opiskelija hankkii osaamista markkinoinnista sekä liiketoiminnasta.

Evaluation scale

H-5

Further information

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.

Go back to top of page