Thesis Design Sprint (15 cr)
Code: R0045-3261
General information
Enrollment
25.11.2024 - 01.12.2024
Timing
01.01.2025 - 31.07.2025
Number of ECTS credits allocated
15 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Laurea Leppävaara, service
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Palveluliiketoiminnan koulutus (MLA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Teachers
- Heidi Vähänikkilä
- Miia Vakkuri
Teacher in charge
Heidi Vähänikkilä
Groups
-
MLA221KAPalveluliiketoiminnan koulutus, monimuotototeutus, K21, Leppävaara
-
MLA223SAMPalveluliiketoiminnan koulutus, monimuotototeutus, S23, Leppävaara
-
MSA221KNPalveluelämysten tuottaminen ja kehittäminen, päivätoteutus, K21, Leppävaara
-
PRA223SNRavintola- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus, päivätoteutus, S23, Leppävaara
-
MSA222SNPalveluelämysten tuottaminen ja kehittäminen, päivätoteutus, S22, Leppävaara
-
MLA222KAPalveluliiketoiminnan koulutus, monimuotototeutus, K22, Leppävaara
-
MLA221KA2Palveluliiketoiminnan koulutus, monimuotototeutus, K21, Leppävaara, ryhmä 2
-
MLA222SAMPalveluliiketoiminnan koulutus, monimuotototeutus, S22, Leppävaara
-
MSA221SNPalveluelämysten tuottaminen ja kehittäminen, päivätoteutus, S21, Leppävaara
-
MSA222KNPalveluelämysten tuottaminen ja kehittäminen, päivätoteutus, K22, Leppävaara
-
PRA223KNRavintola- ja tapahtumaliiketoiminnan koulutus, päivätoteutus, K23, Leppävaara
Learning outcomes
The student is able to
- present justified suggestions for development in relation to working life
- conceptualize phenomena related to working life based on research results
- use appropriate research and development methods in order to produce new knowledge
- act in development projects cooperatively and in a responsible manner with working life and other partners
- evaluate personal activities and solutions critically
- understand concepts in an extensive scale and present topics logically with justification
Grading scale
H-5
Further information
Thesis is graded by using the assessment criteria described in the thesis guidelines.