Skip to main content

Asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen projekti: Myynti- ja markkinointiviestinnän kehittäminen ja asiakashyödyn konkretisointi yritysasiakkaille (10cr)

Code: HL00BU32-3071

General information


Enrollment
19.05.2025 - 25.05.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.09.2025 - 17.12.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
7 cr
Virtual proportion
3 cr
RDI proportion
10 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
10 Liiketalous-, tietojenkäsittely- ja palvelualat
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 7
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Pyry Airaksinen
Teacher in charge
Pyry Airaksinen
Groups
HLB225KA
Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K25, Hyvinkää
HLB225KA2
Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, K25, Hyvinkää
Study unit
HL00BU32

Learning outcomes

The student is able to
- develop customer-oriented and sustainable business models and processes
- develop customer-oriented products and services
- launch business operations and set up a company

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Time and location

Katso opinnon aikataulut Lukkarikoneesta osoitteesta https://lukkarit.laurea.fi. Laurea pidättää oikeudet muutoksiin.

Learning materials and recommended literature

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Alternative completion methods of implementation

Tutkintosäännön (2024) mukaan opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Laureassa osaamisen tunnistamista ja tunnustamista toteutetaan kahden eri menettelyn kautta: a) hyväksiluku (toisen korkeakoulun opinnoissa hankittu osaaminen) ja b) osaamisen näyttö (muulla tavoin hankittu osaaminen). Aloitteen osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Opiskelijan vastuulla on osoittaa ja todentaa osaamisensa. Lisätietoa hyväksiluvusta ja osaamisen näytöstä on opiskelijaintrassa.

Osaamisen hankkimiseksi voit arvioida myös työn opinnollistamisen mahdollisuutta. Lue lisää opinnollistamisesta opiskelijaintrasta.

Co-operation with working life and/or RDI

Projektin toimeksiantaja: Laurean avainkumppanuusyritys

Important dates

Kick-off (pakollinen osallistuminen): 4.9.2025 klo 1230, Laurea Hyvinkään Kampus, tila 3-18
Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa.

Projektia ohjataan viikoittain. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.

Tutkintosäännön (2024) mukaisesti opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa toinen opiskelija. Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.

Student workload

Opinnon työmäärä on mitoitettu siten, että opinnon tavoitteena olevan osaamisen hankkimiseksi yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Todellinen ajan tarve vaihtelee yksilöittäin mm. aiemman osaamisen takia.

Content and scheduling

Projektin tavoitteet: Työprosessien tehokkuuden tutkiminen/selvittäminen, yrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen, myyntiargumenttien luominen. Selvittää ja tutkia yrityksen tuotteen / tuotteiden käyttöä ammattikeittiöissä, mitata tuotteen käytöstä syntyvää toimintatehokkuuden parantumista. Luoda argumentteja yrityksen markkinointiin ja myyntiin selvitysten pohjalta.

Further information

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page