Skip to main content

Marketing Project: competitor analysis (SOL), virtual project (10 cr)

Code: HL00BU31-3066

General information


Enrollment
20.05.2024 - 26.05.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
2 cr
Virtual proportion
8 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Hyvinkää
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 7
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
Teachers
Piia Haavisto
Teacher in charge
Piia Haavisto
Groups
HLB224SA
Liiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, S24, Hyvinkää
HLB224SA2
Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, S24, Hyvinkää
Study unit
HL00BU31

Learning outcomes

The student is able to
- implement a marketing development project in a team
- assess prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions-
- act and communicate in a customer-oriented manner

Location and time

Katso opinnon aikataulut Lukkarikoneesta osoitteesta https://lukkarit.laurea.fi. Laurea pidättää oikeudet muutoksiin.

Materials

Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Employer connections

Projektin toimeksiantaja: SOL, www.sol.fi

Exam schedules

Kick-off (pakollinen osallistuminen): Hyvinkään kampuksella torstaina 5.9. klo 9-11.
Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa.

Projektia ohjataan viikoittain torstaisin klo 9-10 etäyhteydellä. Projektin lähipäivät ovat kick-offi 5.9. (Hyvinkään kampus), projektikonferenssi joulukuussa 2024, sekä yksi projektin alussa tiimin kesken sovittava projektitapaaminen Hyvinkäällä. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.

Tutkintosäännön (2024) mukaisesti opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa toinen opiskelija. Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.

Completion alternatives

Tutkintosäännön (2024) mukaan "opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. ... Laureassa osaamisen tunnistamista ja tunnustamista toteutetaan kahden eri menettelyn kautta: a) hyväksiluku (toisen korkeakoulun opinnoissa hankittu osaaminen) ja b) osaamisen näyttö (muulla tavoin hankittu osaaminen). Aloitteen osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Opiskelijan vastuulla on osoittaa ja todentaa osaamisensa." Lisätietoa hyväksiluvusta ja osaamisen näytöstä on opiskelijaintrassa.

Osaamisen hankkimiseksi voit arvioida myös työn opinnollistamisen mahdollisuutta. Lue lisää opinnollistamisesta opiskelijaintrasta.

Student workload

Opinnon työmäärä on mitoitettu siten, että opinnon tavoitteena olevan osaamisen hankkimiseksi yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Todellinen ajan tarve vaihtelee yksilöittäin mm. aiemman osaamisen takia.

Content scheduling

Projektin tavoitteet: Projektin tavoitteena on tehdä kilpailija-analyysi SOL:lle (kilpailija-analyysin tarkempi sisältö vahvistuu projektin alkaessa).

Evaluation scale

H-5

Further information

Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.

Go back to top of page