Project in Developing Customer-oriented Business: Researching customer satisfaction (Hyvinkää parish) (10 cr)
Code: HL00BU32-3048
General information
- Enrollment
-
20.05.2024 - 31.07.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 1.5 cr
- Virtual proportion
- 8.5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 7
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLB2), Laurea Hyvinkää (Finnish)
- Teachers
- Piia Haavisto
- Teacher in charge
- Piia Haavisto
- Groups
-
HLB224KALiiketalouden koulutus, oikeudellinen osaaminen, monimuotototeutus, K24, Hyvinkää
-
HLB224KA2Liiketalouden koulutus, projektijohtaminen, monimuotototeutus, K24, Hyvinkää
- Study unit
- HL00BU32
Learning outcomes
The student is able to
- develop customer-oriented and sustainable business models and processes
- develop customer-oriented products and services
- launch business operations and set up a company
Location and time
Katso opinnon aikataulut Lukkarikoneesta osoitteesta https://lukkarit.laurea.fi. Laurea pidättää oikeudet muutoksiin.
Materials
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Employer connections
Projektin toimeksiantaja: Hyvinkään seurakunta, https://www.hyvinkaanseurakunta.fi/
Exam schedules
Kick-off (pakollinen osallistuminen): Projektin kick-off on tiistaina 3.9. klo 10-12 Hyvinkään kampuksella. Tiimin ohjauspäivä on tiistaisin klo 10.30-11.30 etäyhteydellä. Lähipäivät kampuksella ovat 3.9. (projektin kick-off), projektikonferenssi joulukuussa 2024, sekä yksi tiimin kesken sovittava lähipäivä projektin kuluessa.
Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa.
Projektia ohjataan viikoittain. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.
Tutkintosäännön (2024) mukaisesti opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna. Hänen tilalleen voidaan ottaa toinen opiskelija. Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.
Completion alternatives
Tutkintosäännön (2024) mukaan "opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. ... Laureassa osaamisen tunnistamista ja tunnustamista toteutetaan kahden eri menettelyn kautta: a) hyväksiluku (toisen korkeakoulun opinnoissa hankittu osaaminen) ja b) osaamisen näyttö (muulla tavoin hankittu osaaminen). Aloitteen osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Opiskelijan vastuulla on osoittaa ja todentaa osaamisensa." Lisätietoa hyväksiluvusta ja osaamisen näytöstä on opiskelijaintrassa.
Osaamisen hankkimiseksi voit arvioida myös työn opinnollistamisen mahdollisuutta. Lue lisää opinnollistamisesta opiskelijaintrasta.
Student workload
Opinnon työmäärä on mitoitettu siten, että opinnon tavoitteena olevan osaamisen hankkimiseksi yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Todellinen ajan tarve vaihtelee yksilöittäin mm. aiemman osaamisen takia.
Content scheduling
Projektin tavoitteet: Keväällä 2023 opiskelijatiimi on kehittänyt Hyvinkään seurakunnan hautausprosessia ja mm. rakentanut tähän nettisivuille mallin. Syksyn 2024 projektin tarkoituksena on käyttää tätä mallia pohjana ja laatia ja toteuttaa koko prosessista asiakastyytyväisyyskysely.
Evaluation scale
H-5
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P.n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.