Skip to main content

Digital Content Marketing (5 cr)

Code: PK00BV33-3004

General information


Enrollment
20.05.2024 - 26.05.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
24.09.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual proportion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
Auli Hietanen
Jussi Järvi
Teacher in charge
Auli Hietanen
Groups
PKV224SN
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, päivätoteutus, S24, Tikkurila
Study unit
PK00BV33

Learning outcomes

The student is able to
- describe factors that affect the effectiveness of digital marketing
- design and evaluate influencer marketing
- design and evaluate effective content marketing
- plan and evaluate corporate communications as an integral whole
- make a digital marketing plan as part of a company’s marketing strategy
- evaluate the effectiveness of marketing using different methods of analysis
- apply digital marketing methods to the cosmetics industry

Materials

Luenotmatreriaali tulee Canvas-työtilaan opintojakson aikana. Muu käytettävä aineisto ilmoitetaan tunneilla.

Teaching methods

Luennot kampuksella ja ryhmätehtävät.

Exam schedules

Luennot pidetään Tikkurilan kampuksella erillsen aikataulun mukaan. Tarkista lähikontaktin paikka ja päivämäärät Tuudosta.

Completion alternatives

Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista

Student workload

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.

Content scheduling

Opintojaksolla käsitellään digitaalisen markkinoinnin perusteita ja markkinoinnin tehokkuuteen vaikuttavia tekijöitä
Lisääksi
- suunnitellaan ja arvioidaan vaikuttajamarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan toimivaa sisältömarkkinointia
- suunnitellaan ja arvioidaan yritysviestintää
- tehdään digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
- arvioidaan markkinoinnin vaikuttavuutta eri analyysimenetelmillä
- soveltaan digitaalisen markkinoinnin menetelmiä kosmetiikka-alalle

Evaluation scale

H-5

Further information

Opintojakson osan arvosanaa ei voi korottaa.

Go back to top of page