Skip to main content

Marketing Tools and Methods (5 cr)

Code: PK00BV32-3004

General information


Enrollment
20.05.2024 - 26.05.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
22.08.2024 - 31.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual proportion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Tikkurila
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
Auli Hietanen
Jussi Järvi
Teacher in charge
Auli Hietanen
Groups
PKV224SN
Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, päivätoteutus, S24, Tikkurila
Study unit
PK00BV32

Learning outcomes

The student is able to
- describe the concept of trend utilize trend forecasts and link them to marketing processes
- plan and evaluate the use of the competitive methods in marketing as a part of a company’s comprehensive marketing
- determine the appropriate target group for marketing
- analyze consumer purchasing behavior and the factors influencing it
- identify different marketing methods
- apply marketing methods to the marketing of cosmetics

Materials

Opintojaksolla on käytössä Canvas-työtila, joka aukeaa opintojakson alkaessa. Työtilaan tulee opintojakson suoritukseen liittyvät ohjeet, luentomateriaalit, mahdollinen muu materiaalit ja tehtävät.

Exam schedules

Kontaktit pidetään Tikkurilan kampuksella. Tarkista aikataulu ja paikka Tuudosta.

Completion alternatives

Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista

Student workload

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.

Content scheduling

- Opintojaksolla tutustutaan trendikäsitteisiin, niiden vaikutukseen kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinoinnin prosesseihin
Lisäksi
- Opitaan markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- määritellään markkinoinnin kohderyhmät
- analysoidaan kuluttajan ostokäyttäytymistä ja siihen vaikuttavia tekijöitä
- tunnistetaan erilaisia markkinoinnin
- sovelletaan markkinoinnin menetelmiä kosmetiikan markkinointiin

Evaluation scale

H-5

Further information

Opintojakson osan arvosanaa ei voi korottaa.

Go back to top of page