Marketing Tools and Methods (5cr)
Code: PK00BV32-3004
General information
- Enrollment
- 20.05.2024 - 26.05.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 22.08.2024 - 31.12.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual proportion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Auli Hietanen
- Groups
-
PKV224SNKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, päivätoteutus, S24, Tikkurila
- Study unit
- PK00BV32
Learning outcomes
The student is able to
- describe the concept of trend utilize trend forecasts and link them to marketing processes
- plan and evaluate the use of the competitive methods in marketing as a part of a company’s comprehensive marketing
- determine the appropriate target group for marketing
- analyze consumer purchasing behavior and the factors influencing it
- identify different marketing methods
- apply marketing methods to the marketing of cosmetics
Learning materials and recommended literature
Opintojaksolla on käytössä Canvas-työtila, joka aukeaa opintojakson alkaessa. Työtilaan tulee opintojakson suoritukseen liittyvät ohjeet, luentomateriaalit, mahdollinen muu materiaalit ja tehtävät.
Alternative completion methods of implementation
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Important dates
Kontaktit pidetään Tikkurilan kampuksella. Tarkista aikataulu ja paikka Tuudosta.
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Content and scheduling
- Opintojaksolla tutustutaan trendikäsitteisiin, niiden vaikutukseen kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinoinnin prosesseihin
Lisäksi
- Opitaan markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- määritellään markkinoinnin kohderyhmät
- analysoidaan kuluttajan ostokäyttäytymistä ja siihen vaikuttavia tekijöitä
- tunnistetaan erilaisia markkinoinnin
- sovelletaan markkinoinnin menetelmiä kosmetiikan markkinointiin
Further information
Opintojakson osan arvosanaa ei voi korottaa.
Evaluation scale
H-5