Label Competition: Water of Life -campaign planning and execution - Marketing Project / Multichannel Marketing Communication -project 1 (15cr)
Code: TO00BT59-3009
General information
- Enrollment
- 27.11.2023 - 03.12.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2024 - 31.07.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 15 cr
- Local portion
- 12 cr
- Virtual proportion
- 3 cr
- RDI proportion
- 6 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Hyvinkää
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 2
- Degree programmes
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
- Teacher in charge
- Mervi Talonen
- Groups
-
HLB222SNLiiketalouden koulutus, päivätoteutus, S22, Hyvinkää
- Study unit
- TO00BT59
Learning outcomes
The student is able
- to plan and realise a company's or brand's marketing communications entity according to its target groups
- to monitor and measure the success of marketing communications
- to develop different means of marketing communications as part of a marketing strategy
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Learning materials and recommended literature
Projektin aihepiiriin tarvittava lähdeaineisto valitaan erikseen projektin toimeksiannon jälkeen.
Alternative completion methods of implementation
Laurean tutkintosäännön mukaisesti ”Kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opinnosta vastaava opettaja tai muu tehtävään nimetty henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja pääsääntöisesti samaa arviointiasteikkoa kuin vastaavalla opintojaksolla tai -kokonaisuudella. Opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Opiskelija voi hakea myös työssä hankittavan osaamisen tunnistamista osaksi tutkintoa (työn opinnollistaminen). ... Opiskelija vastaa osaamisen osoittamisesta, todistamisesta ja riittävien tietojen toimittamisesta. Osaamisen arvioivat opiskelija ja näytön vastaanottava ohjaaja yhdessä. ” Katso lisätietoa opiskelijaintrasta.
Co-operation with working life and/or RDI
Projektin toimeksiantaja on Laurea-ammattikorkeakoulun avainkumppani Hyvinkään seurakunta. Projektin ohjaajana toimii liiketalouden lehtori Mervi Talonen.
Important dates
Kick-off (pakollinen osallistuminen). Projektin kick-offiin osallistuminen on välttämätöntä, jotta kaikki toimijat saavat projektin toimeksiannon tietoonsa. Kick-off pidetään keskiviikkona 17.1.2024 klo 11-13 Hyvinkään kampuksella. Ohjaaja lähettää Outlook-kalenterikutsun, joka sisältää paikan ja asialistan.
Projektia ohjataan viikoittain keskiviikkoisin klo 11-12. Opiskelija voi vertailla työskentelyaikoja Lukkarikoneessa ja valita projektit/opinnot, jotka eivät osu päällekkäin.
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle opintoon osallistumisensa vahvistamiseksi. … Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta tai poissaolon syytä ei voida pitää perusteltuna.” Projektissa ensimmäisellä kontaktikerralla tarkoitetaan projektitiimin ja ohjaajan ensimmäistä tapaamiskertaa.
Student workload
1 op=26,7 h
Content and scheduling
Hyvinkään seurakunnan kanssa toteutetaan yhteistyössä Elämän vesi -kampanja. Markkinointiprojektin tavoitteena on kokonaisvaltainen kampanjasuunnittelu ja toteutus.
Tarkoin suunniteltu kampanja mahdollistaa asetettujen tavoitteiden toteutumisen sekä kohderyhmien tavoittamisen vaikuttavalla, luovalla, innovatiivisella ja luotettavalla tavalla.
Hyvinkään seurakunta järjestää vesipullojen etikettikilpailun yhdessä Laurean projektiopiskelijatiimin kanssa. Kilpailu kulkee nimellä Elämän vesi -etikettikilpailu. Näyttäviä vesipulloja tullaan jakamaan erilaisissa yleisötapahtumissa vuoden 2024 aikana. Kilpailun ohella muistutetaan myös seurakunnan laajasta toiminnasta.
Kampanjan selkeät, mitattavat tavoitteet mahdollistavat kampanjan vaikuttavuuden mittaamisen.
Avainsanat: visuaalinen suunnittelu, copywriting, markkinointiviestintä, kampanjasuunnittelu
Projektin tavoitteet tarkentuvat myöhemmin.
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa. Opinto toteutuu P2P:n projektiopintona edellyttäen osallistumista yhteiseen projektiohjaukseen ja työskentelyyn.
Evaluation scale
H-5