Skip to main content

Entrepreneurship (5 cr)

Code: R0205-3065

General information


Enrollment
27.11.2023 - 03.12.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.01.2024 - 10.04.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
Sosionomikoulutus, rikosseuraamusala (SRV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
Teachers
Soili Vento
Anne Putkonen
Teacher in charge
Anne Putkonen
Groups
SRV222KA
Sosionomikoulutus, rikosseuraamusala, monimuotototeutus, K22, Tikkurila
Study unit
R0205

Learning outcomes

The student is able to
- develop their entrepreneurial capacities
- draw up a viable business plan
- act in a client-oriented, responsible and entrepreneurial manner taking into account the special features in the social and health sector
- take advantage of financial and operational performance data and use it as a basis for a sustainable and financially profitable solution

Materials

Materiaali löytyy jakson työtilasta Canvasista.

Teaching methods

Opintojaksolla tarkastellaan sisäistä ja ulkoista yrittäjyyttä, sekä yrittäjyyden erilaisia muotoja.
Jakson aikana perustetaan harjoitusyritys sote-alalle, minkä vuoksi jakson suorittaminen edellyttää aktiivista osallistumista verkkokontaktiopetukseen sekä välitehtävien suorittamista hyväksytysti (kaksi ensimmäistä välitehtävää tehdään itsenäisesti, loput pienryhmissä).

Completion alternatives

Jos sinulla on jakson oppimistavoitteisiin liittyvää aikaisempaa osaamista (HOT) tai mahdollisuus hankkia jaksoa aikana sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä jakson vastuuopettajaan (anne.rajamaki@laurea.fi) vähintään 7 päivää ennen jakson alkamista.

Student workload

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä. Vain osa tästä työstä kuluu kontaktiopetuksessa. Sinulle jää hyvin aikaa tehdä tehtäviä kontaktiopetuksen ulkopuolella.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page