Marketing Tools and Methods (5 cr)
Code: PK00BV32-3003
General information
- Enrollment
-
28.11.2022 - 04.12.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
23.01.2023 - 31.07.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual proportion
- 2 cr
- RDI proportion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Tikkurila
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus (PKV2), Laurea Tikkurila (Finnish)
- Teachers
- Auli Hietanen
- Jussi Järvi
- Teacher in charge
- Auli Hietanen
- Groups
-
PKV223KAMKauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan koulutus, monimuotototeutus, K23, Tikkurila
- Study unit
- PK00BV32
Learning outcomes
The student is able to
- describe the concept of trend utilize trend forecasts and link them to marketing processes
- plan and evaluate the use of the competitive methods in marketing as a part of a company’s comprehensive marketing
- determine the appropriate target group for marketing
- analyze consumer purchasing behavior and the factors influencing it
- identify different marketing methods
- apply marketing methods to the marketing of cosmetics
Materials
Opintojaksolla on käytössä Canvas-työtila, joka aukeaa opintojakson alkaessa. Työtilaan tulee opintojakson suoritukseen liittyvät ohjeet, luentomateriaalit, mahdollinen muu materiaalit ja tehtävät.
Exam schedules
Kontaktit pidetään joko Tikkurilan kamupksella tai verkossa Zoom-työtilassa. Tarkista aikataulu ja paikka Pakista.
Completion alternatives
Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.
Content scheduling
- Opintojaksolla tutustutaan trendikäsitteisiin, niiden vaikutukseen kuluttajakäyttäytymiseen ja markkinoinnin prosesseihin
Lisäksi
- Opitaan markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- määritellään markkinoinnin kohderyhmät
- analysoidaan kuluttajan ostokäyttäytymistä ja siihen vaikuttavia tekijöitä
- tunnistetaan erilaisia markkinoinnin
- sovelletaan markkinoinnin menetelmiä kosmetiikan markkinointiin
Evaluation scale
H-5