Skip to main content

Planning Facility Services (10 cr)

Code: R0307-3007

General information


Enrollment
23.11.2020 - 31.12.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
20.01.2021 - 31.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
10 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Teachers
Marjo Pääskyvuori
Kaisa Airo
Teacher in charge
Kaisa Airo
Study unit
R0307

Learning outcomes

The student is able to
- map the service needs of the users in a chosen facility
- design the necessary services of a facility
- apply the understanding ofthe aspects of hygiene and the environment in the production of facility services
- measure the resources needed for the delivery of a chosen service with the use of IT applications
- calculate service costs

Location and time

Verkossa itsenäisesti läpi vuoden.

Materials

Leväinen, K. (2013). Kiinteistö- ja toimitilajohtaminen. Gaudeamus
https://www.gaudeamus.fi/levainen_kiinteisto-ja-toimitilajohtaminen/

Teaching methods

Opintojaksolla opiskelija tututustuu Toimitilajohtamisen keskeisiin käsitteisiin sekä toimitilapalveluihin. Opiskelija oppii tunnistamaan kiinteistöjen käyttäjien eri tarpeet sekä perehtyy kiinteistöissä syntyviin kustannuksiin. Opintojakson jälkeen opiskelijalla tulisi olla perustiedot toimitilapalveluijen suunnitteluun sekä käyttäjä- että kustannuskeskeisesti.

Opintojakso on osa Kiinteistöjohtamisen virtuaaliopintoja. Ilmoittautumalla opintojaksolle pääset Canvas-tilan kautta suorittamaan myös muita täydentävän opintosuuntauksen opintojaksoja.

Opinto suoritetaan osatehtävistä koostuvasta loppuesityksestä/raportista.

Opintojakso suoritetaan joustavasti ja itsenäisesti Canvas-oppimisympäristössä eikä se sisällä luentoja tai tiimitöitä.

Completion alternatives

Opiskelija voi halutessaan ahotoida opintojakson.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page