Well-being and Inclusion (10cr)
Code: R0207-3029
General information
- Enrollment
- 24.05.2021 - 30.05.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2021 - 31.12.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual proportion
- 6 cr
- RDI proportion
- 6 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Lohja
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Sosionomikoulutus (SSF2), Laurea Lohja (Finnish)
- Teachers
- Kari Eklund
- Hanna Nurmiranta
- Teacher in charge
- Hanna Nurmiranta
- Groups
-
SSF221SASosionomikoulutus, monimuotototeutus, S21, Lohja
- Study unit
- R0207
Learning outcomes
The student is able to
- analyse the special needs of client groups and strengthen client inclusion in communities and society
- outline well-being and social problems
- examine social structures that create and maintain social exclusion
- recognise the importance of civic activities in social work
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Time and location
25.09.2021 09.00 - 12.00 Mio (209.16) (40 henkilöä) Lobo (209.15)
30.09.2021 12.30 - 15.30 Ulkopuolinen tila : Zoom
08.10.2021 12.30 - 15.30 Lobo (209.15)
15.10.2021 08.30 - 11.30 Ulkopuolinen tila : Zoom
21.10.2021 08.30 - 11.30 Mio (209.16)
29.10.2021 12.30 - 15.30 Mio (209.16)
04.11.2021 08.30 - 11.30 Ulkopuolinen tila : Zoom
11.11.2021 08.30 - 11.30 Ulkopuolinen tila : Zoom
19.11.2021 08.30 - 11.30 Mio (209.16)
26.11.2021 08.30 - 11.30 Mio (209.16)
02.12.2021 08.30 - 11.30 Lobo (209.15)
16.12.2021 09.00 - 15.00 Lobo (209.15)
17.12.2021 09.00 - 15.00 Lobo (209.15)
Learning materials and recommended literature
Ilmoitetaan Canvaksessa
Alternative completion methods of implementation
Laurean tutkintosäännön mukaisesti kaikilla opiskelijoilla on oikeus osaamisensa näyttämiseen. Aloitteen hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Osaamisen tunnistaa ja tunnustaa opintototeutuksesta vastaava opettaja tai muu korkeakouluyksikön johtajan nimeämä henkilö. Arvioinnissa noudatetaan samaa arviointikriteeristöä ja arviointiasteikkoa kuin opintojaksolla. Katso lisätietoa opiskelijaintrasta
Co-operation with working life and/or RDI
TKI: blogi ja yhteisöanalyysi (hyvinvointikertomus)
Important dates
Läsnäolovelvollisuus:
25.9.21 orientaatio
30.9.21 esseen ja blogin aloitus
4.11.21 verkkotentti
16.12.21 seminaari
17.12.21 seminaari
DL 30.10.21: Esseen palautus
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija. (Laurean tutkintosääntö.) Virtuaalitoteutuksilla voidaan edellyttää muunlaista aktiivisuuden osoitusta paikan vahvistamiseksi viikon sisällä toteutuksen alkamisesta (Opetuksesta vastavan vararehtorin päätös 7/2019). ”
Forms of internationality
Ei kv-yhteyttä
Content and scheduling
Opintojakso jakautuu neljää moduuliin
1. Näkökulmat hyvinvointivaltioon 2 op (essee)
2. Huono-osaisuuden osa-alueet ja kansalaisvaikuttaminen 4 op (blogi)
3. Kansalaisyhteiskunta 2 op (hyvinvointikertomus)
4. Yksilö, yhteisö, yhteiskunta hyvinvoinnin näkökulmina 2 op (tentti)
Further information
Opinto on vaatimuksiltaan amk-tutkintoon johtavan koulutuksen tasoa.
Jos opinnon toteutustapaa on oleellisesti muutettu, hyödyntää opettaja toteutuksen laadun arvioinnissa opetuksen laatukriteereitä. Itsearviointi on opiskelijan nähtävillä esim. Canvasissa tai Teamsissa.
Evaluation scale
H-5