Competence in Customer Relationships and Projects (10 cr)
Code: R0212-3025
General information
- Enrollment
-
18.05.2020 - 24.05.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
16.09.2020 - 18.12.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual proportion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Campus
- Laurea Virtual Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 50
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLD2), Laurea Verkkokampus
Learning outcomes
The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts
Location and time
Opintojakso alkaa elokuussa ja päättyy joulukuussa.
Materials
Opintojaksossa käytettävä kirjallisuus on nähtävissä opintojakson työtilassa.
Teaching methods
The implementation plan is available in Finnish.
Exam schedules
Opintojakson aikataulu on näkyvissä Pakissa.
Evaluation scale
H-5
Further information
Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija.”
Tällä opintojaksolla opiskelijan on oltava mukana ensimmäisessä etäopetuskerralla.