Skip to main content

Competence in Customer Relationships and Projects (10 cr)

Code: R0212-3025

General information


Enrollment
18.05.2020 - 24.05.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
16.09.2020 - 18.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
10 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Laurea Virtual Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
Liiketalouden koulutus (HLD2), Laurea Verkkokampus
Teachers
Ilkka Bergius
Oskari Vesterinen
Teacher in charge
Oskari Vesterinen
Study unit
R0212

Learning outcomes

The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts

Location and time

Opintojakso alkaa elokuussa ja päättyy joulukuussa.

Materials

Opintojaksossa käytettävä kirjallisuus on nähtävissä opintojakson työtilassa.

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish.

Exam schedules

Opintojakson aikataulu on näkyvissä Pakissa.

Evaluation scale

H-5

Further information

Tutkintosäännön 18§ mukaisesti ”opiskelijan on oltava ensimmäisellä kontaktikerralla läsnä tai ilmoitettava poissaolostaan vastuuopettajalle. Ilmoittautuminen hylätään, mikäli opiskelija ei ilmoita poissaolostaan opinnon aloituskerralta. Hänen tilalleen voidaan ottaa jonossa oleva seuraava opiskelija.”
Tällä opintojaksolla opiskelijan on oltava mukana ensimmäisessä etäopetuskerralla.

Go back to top of page