Competence in Customer Relationships and Projects (10 cr)
Code: R0212-3017
General information
- Enrollment
-
18.05.2020 - 24.05.2020
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
22.09.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 7 cr
- Virtual proportion
- 3 cr
- RDI proportion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Campus
- Laurea Otaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 50
- Degree programmes
- Liiketalouden koulutus (HLG2), Laurea Otaniemi, Finnish
Learning outcomes
The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts
Location and time
Otaniemen kampuksella sekä virtuaalisesti. Lähiopetuspäivät - ks. alla "toteutuksen tärkeät päivämäärät".
Materials
Materiaali on esitetty Canvasissa.
Teaching methods
Opintojakso toteutetaan monimuotototeutuksena sisältäen sekä lähi- että virtuaaliopetusta.
Opintojaksolla on yksilö- ja tiimitehtäviä.
Jaksolla toteutetaan tiimityönä valitulle yritykselle markkinointiin liittyvä projekti.
Employer connections
Opintojaksolla tehdään projekti valitusta yrityksestä. Opintojaksolla on myös vierailevia luennoitsijoita eri yrityksistä.
Exam schedules
Opintojakso alkaa 30.9 zoom -sessiolla. Otaniemen kampuksen lähipäivät ovat:
-12.11.2020 12.30 - 16.00
-13.11.2020 09.00 - 16.00
-10.12.2020 09.00 - 14.00.
Huom. aikatauluihin voi tulla pieniä muutoksia.
Student workload
1 OP vastaa 27 työtuntia / opiskelija. Opintojakson kokonaistuntimäärä 270 h. jakautuu luentojen, lähiopetuspäivien, projektityön sekä muiden oppimistehtävien kesken.
Evaluation scale
Approved/Failed