Skip to main content

Swedish for Bachelors of Business Administration (5 cr)

Code: R0013-3028

General information


Enrollment
18.05.2020 - 24.05.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.09.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual proportion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus (HTA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Teachers
Annika Kirkkomäki
Teacher in charge
Annika Kirkkomäki
Study unit
R0013

Learning outcomes

The student is able to
- communicate in Swedish both orally and in writing in various field-specific work and communication tasks
- take into consideration the special characteristics of the Nordic operating environment
- communicate in Swedish at the B1.2 level in accordance with the Common European Framework of Reference for Languages and pass the civil service language proficiency certificate

Materials

Materiaali on kokonaisuudessaan Optimassa/Canvasissa.

Teaching methods

Kontaktiopetusta ja runsaasti itsenäistä työskentelyä. Tarkempi ohjeistus Optimassa/Canvasissa.
Lähiopetuksessa keskitytään sekä suullisen että kirjallisen kielitaidon kehittämiseen, kuitenkin niin, että suullisen osuus on lähiopetuksessa suurempi. Kirjallista taitoa kehitetään paljon myös itsenäisesti. Varaathan tarpeeksi aikaa itsenäiselle työlle, jotta pääset kehittämään kielitaitoasi mahdollisimman aktiivisesti opintojakson aikana.

Exam schedules

Kirjallinen tentti 5.12
Suullinen tentti 10.12.

Completion alternatives

Aiemmin hankitun osaamisen näytöt annetaan ennen opintojakon alkua. Ota yhteys opintojakson opettajaan.

Student workload

Opintojakso on 5 opintopistettä, työmäärältään 5 x 27 h = 135 h.
Siitä on n. 15 h kontaktiopetusta + tentit. Itseopiskelun osuus 120 h, johon kannattaa varautua ennakkoon.

Evaluation scale

H-5

Further information

Arviointikriteerit valtakunnallisten kriteerien mukaiset

Go back to top of page