Skip to main content

Placement 1 (15cr)

Code: R0220-3013

General information


Enrollment
26.11.2018 - 02.12.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.01.2019 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
15 cr
Local portion
0 cr
Virtual proportion
15 cr
RDI proportion
15 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Laurea university of applied sciences
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Turvallisuuden ja riskienhallinnan koulutus (HTA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Teachers
Seija Tiainen
Ilona Frisk Tähtelä
Study unit
R0220

Learning outcomes

The students are able to
- apply into practice what they have learned
- analyse and develop the content and methods of their own work
- participate in the development of practices and business processes in the company in which the placement is completed
- develop their business competencies
- evaluate their competencies and their development

Teaching methods

Toiminta ja viestintä tapahtuu optima työtilan "Harjoittelu Turva momu 2016->" kautta

Time and location

Opiskelijan oman aikataulun mukaan opiskelijan hankkimassa harjoittelupaikassa

Co-operation with working life and/or RDI

Harjoittelu tehdään opiskelijan itse hankkimassa harjoittelupaikassa (yritys, organisaatio tms.) tai Laurean TKI-hankkeessa. Tarjolla olevista harjoittelupaikoista tiedotetaan myös Linkin sekä harjoittelun Optima-työtilan kautta.

Important dates

Harjoittelusuunnitelma
Sopimus toimeksiantajan kanssa
Harjoitteluraportti ja todistus harjoittelusta
Harjoittelun esitely (kaikille HSA/HTA -opiskelijoille suunnatuissa harjoittelunpurkuseminaareissa netin kautta tai lähiopetuksessa)

Student workload

n. 400 h 3 kuukauden aikana tai jaettuna pidemmälle ajanjaksolle
harjoittelu voidaan suorittaa myös yhdessä harjoittelu 2:n kanssa, jolloin työmäärä on n. 800 h 6 kk aikana.

Content and scheduling

opiskelijan oman aikataulun mukaan

Further information

Lisätietoa harjoittelujen Optima työtilassa sekä Link:ssä

Evaluation scale

Approved/Failed

Go back to top of page