Skip to main content

Competence in Customer Relationships and Projects (10cr)

Code: R0212-3008

General information


Enrollment
25.11.2019 - 01.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
16.01.2020 - 31.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
4 cr
Virtual proportion
6 cr
RDI proportion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Campus
Laurea Leppävaara
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Tietojenkäsittelyn koulutus (NTA2), Laurea Leppävaara (Finnish)
Teachers
Susanna Nieminen
Eveliina Hytönen
Teacher in charge
Susanna Nieminen
Study unit
R0212

Learning outcomes

The student is able to
- evaluate prerequisites for customer-oriented operation, and different customer needs and solutions
- act in a customer-oriented manner in sales situations
- show initiative in projects and as a member of a project group in a responsible and goal-oriented way complying with information security regulations and taking advantage of the tools available
- communicate orally and in writing using field-specific concepts

Teaching methods

Opintojakso toteutetaan lähi- ja virtuaalitapaamisilla, tentillä sekä yksilö- ja ryhmätehtävillä.
Jaksolla toteutetaan tiimityönä yritykselle markkinointiin ja asiakkuuksiin liittyvä projekti, jossa analysoidaan yrityksen nykyistä markkinointia ja kehitetään jotakin sen osa-aluetta käyttäen kehittämistyön menetelmiä.
Tiimityöllä ja projektin toteutuksella on opintojakson arvioinnissa suuri painoarvo.

Time and location

Leppävaaran kampus
Zoom-tapaamiset ja -ohjaukset

Learning materials and recommended literature

Keskeisiä kirjoja:
Bergström Seija, Leppänen Arja (2015). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita. (myös vanhempi painos käy)
Ojasalo K., Moilanen, Ritalahti (2014). Kehittämistyön menetelmät: uudenlaista osaamista liiketoimintaan. SanomaPro.

Alternative completion methods of implementation

Aiemman osaamisen tunnistaminen, näyttö.
Työelämän toimeksiantoprojekti, P2P.
Katso ohjeet LINKistä.

Co-operation with working life and/or RDI

Opiskelijatiimi hankkii opintojakson alussa itselleen yrityskumppanin, jolle markkinoinnin kilpailukeinoanalyysi ja kehittämistyö tehdään.

Important dates

Tiimit muodostetaan ensimmäisellä tapaamiskerralla 16.1.2020 klo 17-20, joten kaikkien läsnäolo silloin on välttämätöntä.

Evaluation scale

H-5

Go back to top of page