Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiviestintäLaajuus (10 op)

Opinnon tunnus: V1366

Opintojakson perustiedot


Laajuus
10 op

Tavoitteet

Opiskelija osaa
- ennakoida trendien ja megatrendien pohjalta kauneudenhoitoalan kehityssuuntia ja lifestyle käsityksiä sekä kuluttajien ostokäyttäytymistä
- suunnitella markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
- suunnitella internetmarkkinointia
- analysoida tekijöitä, jotka muokkaavat mielikuvia kosmetiikka-alan liiketoiminnassa
- suunnitella yrityksen visuaalista markkinointia
- työskennellä työelämälähtöisessä projekteissa
- analysoida markkinoinnin kannattavuuteen liittyviä tekijöitä ja arvioida kannattavuutta eri näkökulmista

Siirry alkuun