Omahoidon digitaalisten arvopalvelujen kehittäminen ja johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: V1600-SYV41811
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
14.05.2018 - 31.05.2018
Ajoitus
28.08.2018 - 21.12.2018
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, sote
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Sosiaali- ja terveysalan johtaminen (SYV4), Laurea Tikkurila
Opettaja
- Mikko Julin
- Paula Lehto
Vastuuopettaja
Paula Lehto
Ryhmät
-
SYV418SJSosiaali- ja terveysalan johtaminen, yamk, S18, Tikkurila
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa digitaalisten arvopalvelujen kehittämistarpeita sekä asiakkaiden aktiivista roolia edistäviä tekijöitä
- soveltaa yhteiskehittämiseen perustuvia terveys- ja hyvinvointipalvelujen johtamisen malleja ja menetelmiä
- analysoi ja arvioi tulevaisuuteen suuntautunutta digitaalisia arvopalveluja
- johtaa muutosprosessia digitaalisten palvelujen kehittämistä sosiaali- ja terveysalan muuttuvissa toimintaympäristöissä
Toteutustapa
V1600 Omahoidon digitaalisten arvopalvelujen kehittäminen ja johtaminen 5 op
Opiskelija osaa
• tunnistaa digitaalisten arvopalvelujen kehittämistarpeita sekä asiakkaiden aktiivista roolia edistäviä tekijöitä
• soveltaa yhteiskehittämiseen perustuvia terveys- ja hyvinvointipalvelujen johtamisen malleja ja menetelmiä
• analysoi ja arvioi tulevaisuuteen suuntautunutta digitaalisia arvopalveluja
• johtaa muutosprosessia digitaalisten palvelujen kehittämistä sosiaali- ja terveysalan muuttuvissa toimintaympäristöissä
Aika ja paikka
Tikkurilan kampus syksy 2018
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Aloitus Tikkurilan kampuksella
12.10.2018 perjantai
V1600 Omahoidon digitaalisten arvopalvelujen kehittäminen ja johtaminen
17.11.2018 lauantai
Arviointiasteikko
H-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
ARVOSANA 1-2: Tietoperusta: Opiskelija osaa hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida opintojakson tavoitteista nousevaa tietoa laaja-alaisesti. Käyttää systemaattisesti asiantuntijuusalueen käsitteitä
Ongelmanratkaisu: Opiskelija osaa ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa
Kehittäminen: Opiskelija osaa tunnistaa ja analysoida kehittämiskohteita tietoperustaa hyödyntäen.
Viestintä: Opiskelija osaa viestiä selkeästi sekä suullisesti että kirjallisesti
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
ARVOSANA 3-4: Tietoperusta: Opiskelija osaa hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida opintojakson tavoitteita tukevaa tietoa kriittisesti ja laaja-alaisesti sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä hyödyntäen. Käyttää perustellusti asiantuntijuusalueen käsitteitä.
Ongelmanratkaisu: Opiskelija osaa ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa soveltamalla ja yhdistämällä eri alojen tietoja.
Kehittäminen: Opiskelija osaa luoda tavoitteellisia, perusteltuja kehittämissuunnitelmia ottaen yhteisön huomioon.
Viestintä: Opiskelija osaa viestiä asiantuntevasti, selkeästi ja johdonmukaisesti sekä suullisesti että kirjallisesti
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
ARVOSANA 5: Tietoperusta: Opiskelija osaa luoda opintojakson tavoitteista nousevan johdonmukaisen ja omaa ajattelua sisältävän tietoperustan hyödyntäen sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä kriittisesti analysoiden.
Ongelmanratkaisu: Opiskelija osaa ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa, jossa luodaan uutta tietoa ja osaamista sekä soveltaa ja yhdistä eri alojen tietoja.
Kehittäminen: Opiskelija osaa tavoitteellisesti ja yhteisöllisesti kehittää osaamisalueen toimintaa.
Viestintä: Opiskelija osaa viestiä vakuuttavasti suullisesti ja kirjallisesti sekä alan- että alan ulkopuoliselle yleisölle.