Siirry suoraan sisältöön

Omahoidon digitaalisten arvopalvelujen kehittäminen ja johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: V1600-SYV41811

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

14.05.2018 - 31.05.2018

Ajoitus

28.08.2018 - 21.12.2018

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, sote

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Sosiaali- ja terveysalan johtaminen (SYV4), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Mikko Julin
  • Paula Lehto

Vastuuopettaja

Paula Lehto

Ryhmät

  • SYV418SJ
    Sosiaali- ja terveysalan johtaminen, yamk, S18, Tikkurila

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa digitaalisten arvopalvelujen kehittämistarpeita sekä asiakkaiden aktiivista roolia edistäviä tekijöitä
- soveltaa yhteiskehittämiseen perustuvia terveys- ja hyvinvointipalvelujen johtamisen malleja ja menetelmiä
- analysoi ja arvioi tulevaisuuteen suuntautunutta digitaalisia arvopalveluja
- johtaa muutosprosessia digitaalisten palvelujen kehittämistä sosiaali- ja terveysalan muuttuvissa toimintaympäristöissä

Toteutustapa

V1600 Omahoidon digitaalisten arvopalvelujen kehittäminen ja johtaminen 5 op
Opiskelija osaa
• tunnistaa digitaalisten arvopalvelujen kehittämistarpeita sekä asiakkaiden aktiivista roolia edistäviä tekijöitä
• soveltaa yhteiskehittämiseen perustuvia terveys- ja hyvinvointipalvelujen johtamisen malleja ja menetelmiä
• analysoi ja arvioi tulevaisuuteen suuntautunutta digitaalisia arvopalveluja
• johtaa muutosprosessia digitaalisten palvelujen kehittämistä sosiaali- ja terveysalan muuttuvissa toimintaympäristöissä

Aika ja paikka

Tikkurilan kampus syksy 2018

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Aloitus Tikkurilan kampuksella

12.10.2018 perjantai
V1600 Omahoidon digitaalisten arvopalvelujen kehittäminen ja johtaminen



17.11.2018 lauantai

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

ARVOSANA 1-2: Tietoperusta: Opiskelija osaa hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida opintojakson tavoitteista nousevaa tietoa laaja-alaisesti. Käyttää systemaattisesti asiantuntijuusalueen käsitteitä
Ongelmanratkaisu: Opiskelija osaa ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa
Kehittäminen: Opiskelija osaa tunnistaa ja analysoida kehittämiskohteita tietoperustaa hyödyntäen.
Viestintä: Opiskelija osaa viestiä selkeästi sekä suullisesti että kirjallisesti

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

ARVOSANA 3-4: Tietoperusta: Opiskelija osaa hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida opintojakson tavoitteita tukevaa tietoa kriittisesti ja laaja-alaisesti sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä hyödyntäen. Käyttää perustellusti asiantuntijuusalueen käsitteitä.
Ongelmanratkaisu: Opiskelija osaa ratkaista ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa soveltamalla ja yhdistämällä eri alojen tietoja.
Kehittäminen: Opiskelija osaa luoda tavoitteellisia, perusteltuja kehittämissuunnitelmia ottaen yhteisön huomioon.
Viestintä: Opiskelija osaa viestiä asiantuntevasti, selkeästi ja johdonmukaisesti sekä suullisesti että kirjallisesti

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

ARVOSANA 5: Tietoperusta: Opiskelija osaa luoda opintojakson tavoitteista nousevan johdonmukaisen ja omaa ajattelua sisältävän tietoperustan hyödyntäen sekä kotimaisia että kansainvälisiä tieteellisiä lähteitä kriittisesti analysoiden.
Ongelmanratkaisu: Opiskelija osaa ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja/tai innovaatiotoiminnassa, jossa luodaan uutta tietoa ja osaamista sekä soveltaa ja yhdistä eri alojen tietoja.
Kehittäminen: Opiskelija osaa tavoitteellisesti ja yhteisöllisesti kehittää osaamisalueen toimintaa.
Viestintä: Opiskelija osaa viestiä vakuuttavasti suullisesti ja kirjallisesti sekä alan- että alan ulkopuoliselle yleisölle.