Siirry suoraan sisältöön

Basic Premises of Customer Work in the Social Care Sector (5 op)

Toteutuksen tunnus: V1472-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

23.05.2022 - 29.05.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 07.10.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

1 op

TKI-osuus

2 op

Toteutustapa

80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, sote

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 25

Koulutus

  • Degree Programme in Social Services (SWV2), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Kaarina Aho

Vastuuopettaja

Kaarina Aho

Ryhmät

  • SWV222SN
    Degree Programme in Social Services, daytime studies, S22, Tikkurila

Osaamistavoitteet

The student is able to
- identify values and ethical principles in the social care sector
- recognize the basic characteristics connected to lifespan development
- outline client relationships in the social care sector and different life situations