Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskannattavuus ja asiakaspääoman johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: V1453-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

28.11.2022 - 04.12.2022

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Korkeakouluyksikkö D, Tikkurila, liko

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (HYV2), Laurea Tikkurila

Opettaja

  • Antti Sekki

Ryhmät

  • HYV223KJ
    Tulevaisuuden johtaminen ja asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta, yamk, K23, Tikkurila

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- tunnistaa asiakaspääoman osana yrityksen aineetonta varallisuutta
- mitata asiakaskannattavuutta ja Customer Lifetime Value ja tuntee asiakaskannattavuuden ja asiakaspääoman kehittämisessä käytettävät keskeiset menetelmät ja mittarit
- osaa tuottaa organisaatiolle asiakaskannattavuutta edistävän kehittämissuunnitelman

Arviointiasteikko

H-5