Sini Temisevä
60% Lähiopetus, 40% Etäopetus
Osoitetaan opintojakson alussa.
Opintojakso alkaa virtuaalisella kick-off tilaisuudella 4.4.2022 Zoomissa 15-16. (Linkki julkaistaan myöhemmin)
Läsnäolo asiantuntijavierailuissa 5.4 & 6.4 klo 14-16 ja työpajassa 7.4. klo 14-16 , aktiivinen keskustelu keskustelualueella, itsenäinen työskentely eOppiva – verkko-oppimissisältöjen parissa, Valtiolle.fi ja Valtiolla.fi-sivustoon perehtyminen, urasuunnitelman esitys 8.4. klo 13-15 ja raportin sekä oppimistehtävän kirjoittaminen.
Ilmoittautuminen ainoastaan 3AMKin ilmoittautumisen kautta.
(Ilmoittautuminen 3AMKin ilmoittautumisaikataulujen puitteissa)
04.04.2022 - 24.04.2022
0 - 30
Korkeakouluyksikkö D, Verkkokampus
Sini Temisevä
Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOY2), Yhteiset opinnot
Laurea Verkkokampus
2 op
H-5
Opintojakso alkaa virtuaalisella kick-off tilaisuudella 4.4.2022 Zoomissa 15-16. (Linkki julkaistaan myöhemmin) Läsnäolo asiantuntijavierailuissa 5.4 & 6.4 klo 14-16 ja työpajassa 7.4. klo 14-16 , aktiivinen keskustelu keskustelualueella, itsenäinen työskentely eOppiva – verkko-oppimissisältöjen parissa, Valtiolle.fi ja Valtiolla.fi-sivustoon perehtyminen, urasuunnitelman esitys 8.4. klo 13-15 ja raportin sekä oppimistehtävän kirjoittaminen.
virtuaalisella kick-off tilaisuudella 4.4.2022 Zoomissa klo 15-16.
AMK/ EQF6: Opiskelija osallistuu tapahtuman luentoihin ja reflektoi niistä oppimispäiväkirjassa. Hän ilmaisee löyhää perehtymistä valtionhallinnon rakenteisiin ja toimintaperiaatteisiin. Hän perehtyy ministeriöön ja sen alaiseen virastoon, mutta ei osaa esittää näiden vaatimaa osaamistarvetta. Opiskelija ei näe kunnolla yhteyttä oman osaamistarpeen ja valtionhallinnon välillä. YAMK/ EQF7: Opiskelija osallistuu tapahtuman luentoihin ja reflektoi joiltain osin niistä oppimispäiväkirjassa. Hän ilmaisee joiltain osin perehtymistä valtionhallinnon rakenteisiin ja toimintaperiaatteisiin. Hän perehtyy joiltain osin ministeriöön ja sen alaiseen virastoon, mutta esittää vain joiltain osin näiden vaatimaa osaamistarvetta. Opiskelija näkee joiltain osin yhteyttä oman osaamistarpeen ja valtionhallinnon välillä. Kokonaiskuva on heikko.
AMK/ EQF6: Opiskelija osallistuu tapahtuman luentoihin ja reflektoi niistä oppimispäiväkirjassa. Hän ilmaisee perehtymistä valtionhallinnon rakenteisiin ja toimintaperiaatteisiin. Hän perehtyy ministeriöön ja sen alaiseen virastoon ja hahmottaa näiden vaatimaa osaamistarvetta. Opiskelija näkee yhteyttä oman osaamistarpeen ja valtionhallinnon välillä. Opiskelija käyttää lähteitä. YAMK/ EQF7: Opiskelija osallistuu tapahtuman luentoihin ja reflektoi niistä hyvin oppimispäiväkirjassa. Hän ilmaisee hyvää perehtymistä valtionhallinnon rakenteisiin ja toimintaperiaatteisiin. Hän perehtyy hyvin ministeriöön ja sen alaiseen virastoon ja hahmottaa näiden vaatimaa osaamistarvetta. Opiskelija näkee yhteyttä oman osaamistarpeen ja valtionhallinnon välillä. Kokonaiskuva hahmottuu hyvin. Opiskelija käyttää tutkimuspohjaisia lähteitä.
AMK/ EQF6: Opiskelija osallistuu tapahtuman luentoihin ja reflektoi niistä kriittisesti oppimispäiväkirjassa. Hän ilmaisee perehtymistä valtionhallinnon rakenteisiin ja toimintaperiaatteisiin. Hän perehtyy ministeriöön ja sen alaiseen virastoon ja osaa kuvata näiden vaatimaa osaamistarvetta. Opiskelija visualisoi yhteyttä oman osaamistarpeen ja valtionhallinnon välillä. Opiskelija käyttää lähteitä runsaasti. YAMK/ EQF7: Opiskelija osallistuu tapahtuman luentoihin ja reflektoi niistä erittäin hyvin ja kriittisesti oppimispäiväkirjassa. Opiskelija käyttää reflektoinnissa apuna runsaasti erilaisia tutkimuspohjaisesti lähteitä. Opiskelija määrittelee käsitteet ja käyttää kansainvälisesti vertaisarvioitua tutkimusaineistoa. Hän ilmaisee kiitettävää perehtymistä valtionhallinnon rakenteisiin ja toimintaperiaatteisiin. Hän perehtyy kiitettävästi ministeriöön ja sen alaiseen virastoon ja kuvaa kiitettävästi näiden vaatimaa osaamistarvetta. Opiskelija visualisoi yhteyttä oman osaamistarpeen ja valtionhallinnon välillä. Opiskelija osoittaa hallitsevansa erinomaista kokonaisajattelua ja näkee yhteyden oman alan tai uransa kehityskaaressa.