Siirry suoraan sisältöön

HelmiLäheiset kuluttaja-asiakaspilotti (15 op)

Toteutuksen tunnus: TP00BQ52-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

13.03.2020 - 05.04.2020

Ajoitus

23.03.2020 - 31.08.2020

Opintopistemäärä

5 - 15

TKI-osuus

15 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, liko

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

2 - 3

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Ryhmät

  • TOH219SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S19, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Osaamistavoitteet

Opiskelijat saavat kokemusta hyvinvointiteknologiaan perustuvasta palvelusta, ja tähän liittyvästä markkinakartoituksesta sekä palvelumuotoilusta.

Sisältö

Kartoitetaan potentiaalisten keski-ikäisten kuluttaja-asiakkaiden tarpeita HelmiLäheiset -palvelulle (= Helmen mahdollinen kuluttaja-asiakasryhmä ja sen profilointi).
Kyselytutkimus (s-posti), haastattelut esim. face-to face kauppakeskuksessa jne.
Luodaan kartoituksen pohjalta myyntistrategia ja suositukset toimenpiteille.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Esitietovaatimukset

Kiinnostusta Helmen konseptia kohtaan, kykyä lähestyä keski-ikäisiä kuluttaja-asiakkaita, ideointirikkautta ja vastuuta annetuista tehtävistä ja niiden hoitamisesta sovitusti

Lisätiedot

Etäpalvelu Helmi tarjoaa palveluita erilaisille hoivayrityksille etäteknologian avulla. Helmen nykyiset palvelut ovat suunnattu kotihoitoon (HelmiHoiva), omaishoitajille (HelmiOmaishoitajat) sekä palveluasumiseen ja hoivakodeille viriketoimintaa (HelmiPiste). Lisäksi Helmi tekee oppilaitosyhteistyötä (mm. WinNova).