Markkinointiprojekti Zagg-tuoteperhe (5 op)
Toteutuksen tunnus: TP00BP65-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 01.12.2019
Ajoitus
16.01.2020 - 01.05.2020
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, liko
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
5 - 10
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettaja
- Mikko Karppanen
Vastuuopettaja
Mikko Karppanen
Ryhmät
-
TOH219SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S19, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Toteutustapa
Yritysyhteistyöprojekti
Markkinointisuunnitelma suunnittelu ja toteuttaminen joka on suunnattu tietylle asiakassegmentille. Suunnitelma sisältää sosiaalisen median markkinointisuunnitelman ja projektin kuuluisi yhteistyötä ja myynnin-, sekä kampanjasuunnittelua yhdessä eri jälleenmyyjien kanssa.
Aika ja paikka
Laurea Tikkurila liiketalouden tilat tai erikseen ilmoitettu tila.
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 13:30 Laurea Tikkurila B503-504
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin aikana jaettava materiaali ja yrityksen tuottama aineisto.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Yritysyhteistyö
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 9:30 Laurea Tikkurila B503-504
Arviointiasteikko
H-5
Hylätty (0)
Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 2.
Opintojaksot arvioidaan arviointiasteikolla seuraavasti:
5 (kiitettävä),
4 (hyvä),
3 (hyvä),
2 (tyydyttävä),
1 (tyydyttävä) ja
HYL (hylätty).
Linkki arviointikriteerien osaamistavoitteisiin: https://laureauas.sharepoint.com/sites/linkfi/Dokumentit/Arviointikriteerit%20amk%20s2018-.pdf