Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiprojekti Zagg-tuoteperhe (5 op)

Toteutuksen tunnus: TP00BP65-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 01.12.2019

Ajoitus

16.01.2020 - 01.05.2020

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, liko

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

5 - 10

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Mikko Karppanen

Vastuuopettaja

Mikko Karppanen

Ryhmät

  • TOH219SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S19, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Toteutustapa

Yritysyhteistyöprojekti
Markkinointisuunnitelma suunnittelu ja toteuttaminen joka on suunnattu tietylle asiakassegmentille. Suunnitelma sisältää sosiaalisen median markkinointisuunnitelman ja projektin kuuluisi yhteistyötä ja myynnin-, sekä kampanjasuunnittelua yhdessä eri jälleenmyyjien kanssa.

Aika ja paikka

Laurea Tikkurila liiketalouden tilat tai erikseen ilmoitettu tila.
Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 13:30 Laurea Tikkurila B503-504

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin aikana jaettava materiaali ja yrityksen tuottama aineisto.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Yritysyhteistyö

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Ensimmäinen projektitapaaminen on 16.1.2020 klo 9:30 Laurea Tikkurila B503-504

Arviointiasteikko

H-5

Hylätty (0)

Opinnon tavoitteena olevan osaamisen arvioinnissa käytetään Laurean yhteisten arviointikriteereiden vaativuustasoa 2.
Opintojaksot arvioidaan arviointiasteikolla seuraavasti:
5 (kiitettävä),
4 (hyvä),
3 (hyvä),
2 (tyydyttävä),
1 (tyydyttävä) ja
HYL (hylätty).
Linkki arviointikriteerien osaamistavoitteisiin: https://laureauas.sharepoint.com/sites/linkfi/Dokumentit/Arviointikriteerit%20amk%20s2018-.pdf