Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin projekti (15 op)

Toteutuksen tunnus: TP00BM31-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 05.04.2020

Ajoitus

01.01.2020 - 31.12.2020

Opintopistemäärä

5 - 15

Virtuaaliosuus

7 op

TKI-osuus

15 op

Toteutustapa

54 % Lähiopetus, 46 % Etäopetus

Yksikkö

Laurea Yhteinen

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Janika Kyttä
  • Annukka Jussila

Vastuuopettaja

Janika Kyttä

Ryhmät

  • TOH219SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S19, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Toteutustapa

Opiskelijan on mahdollista suorittaa aiheeseen liittyen todellinen työelämän kehittämisprojekti. Aiheena voi olla markkinointiin liittyen mikä vaan osa-alue. Projektin aihe ja laajuus (5/10/15 op) tarkentuvat opiskelijan ja ohjaajan keskustelussa ennen projektin aloitusta.

Aika ja paikka

Torstai aamuisin tiimitapaamiset joko Lohjan kampuksella tai virtuaalisesti.
Laurea StartUp Yrityslabra, Lohja

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Projektit tehdään yhteistyössä työelämän kumppanien kanssa.

Kansainvälisyys toteutuksella

Opinnot käyvät myös kaikille koulutusaloille täydentävään osaamiseen ja vaihto-opiskelijoille.

Sisältö ja sen jaksotus

Opiskelijan on mahdollista suorittaa aiheeseen liittyen todellinen työelämän kehittämisprojekti. Aiheena voi olla markkinointiin liittyen mikä vaan osa-alue. Projektin aihe ja laajuus (5/10/15 op) tarkentuvat opiskelijan ja ohjaajan keskustelussa ennen projektin aloitusta.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Projektityöskentelyn arvioi opiskelija, työelämäkumppani ja ohjaavat opettajat.
Teoriaraportin arvioivat ohjaavat opettajat.