Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen tutkiminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: TO00BM14-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

26.11.2018 - 02.12.2018

Ajoitus

07.01.2019 - 14.06.2019

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, liko

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Marilla Kortesalmi

Vastuuopettaja

Marilla Kortesalmi

Ryhmät

  • TOH218SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S18, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- valita kehittämisprojektiinsa sopivat menetelmät ja perustella valintansa
- hankkia empiiristä aineistoa ja analysoida sitä
- tulkita empiirisiä tuloksia ja tehdä johtopäätöksiä niiden pohjalta

Toteutustapa

Opintojakso kuuluu yhtenä osana 15 op Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa -moduulia. Opintojakso aloittaa moduulin, ja opintojaksossa käytettyä tietoa hyödynnetään moduulin seuraavissa osissa.
Tämän opintojakson toteutus on neljä lähiopetuspäivää ja ryhmissä tehtävä tehtävä.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Opintojakso suoritetaan toimeksiantajayritykselle

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

YHTEINEN ALOITUS
pe 25.1. 9-11 – jatkuen tällä opintojaksolla 12-15
pe 1.2. 9-15
pe 8.2. 9-15
pe 15.2. 9-15