Asiakaskokemuksen tutkiminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BM14-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
26.11.2018 - 02.12.2018
Ajoitus
07.01.2019 - 14.06.2019
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, liko
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettaja
- Marilla Kortesalmi
Vastuuopettaja
Marilla Kortesalmi
Ryhmät
-
TOH218SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S18, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- valita kehittämisprojektiinsa sopivat menetelmät ja perustella valintansa
- hankkia empiiristä aineistoa ja analysoida sitä
- tulkita empiirisiä tuloksia ja tehdä johtopäätöksiä niiden pohjalta
Toteutustapa
Opintojakso kuuluu yhtenä osana 15 op Asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa -moduulia. Opintojakso aloittaa moduulin, ja opintojaksossa käytettyä tietoa hyödynnetään moduulin seuraavissa osissa.
Tämän opintojakson toteutus on neljä lähiopetuspäivää ja ryhmissä tehtävä tehtävä.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opintojakso suoritetaan toimeksiantajayritykselle
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
YHTEINEN ALOITUS
pe 25.1. 9-11 – jatkuen tällä opintojaksolla 12-15
pe 1.2. 9-15
pe 8.2. 9-15
pe 15.2. 9-15