Asiakasymmärrys (5 op)
Toteutuksen tunnus: TO00BL03-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
26.11.2018 - 06.01.2019
Ajoitus
28.01.2019 - 08.04.2019
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Laurea-ammattikorkeakoulu
Toimipiste
Laurea Leppävaara
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettaja
- Veera Lassila
Vastuuopettaja
Veera Lassila
Ryhmät
-
TOH218SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S18, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- tunnistaa ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä ja osaa hyödyntää niitä asiakastyössä
- hyödyntää asiakastietoa ja laadullista tutkimusta asiakasymmärryksen lähteenä
- kehittää liiketoimintamahdollisuuksia asiakasymmäryksen avulla
Toteutustapa
Lähiopetuskerrat koostuvat tietoiskuista, työpajoista ja oppimistehtävistä
Länsäolo lähiopetuskerroilla tarpeellista. Lähiopetuksen lisäksi opintojaksoon kuuluu yksin ja pareittain tehtäviä oppimistehtäviä, jotka tehdään lähiopetuskertojen välissä.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojaksolla hyödynnetään monipuolisesti aiheeseen sopivaa kirjallisuutta. Ohjaajan valitsemat lähteet ilmoitetaan Optima-työtilassa tarkemmin. Opiskelijat pääsevät myös valitsemaan lähdeaineistoa itsenäisesti.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Osaamisen näyttö. Katso ohjeet LINKistä.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Opiskelijat toteuttavat varjostustehtävän valitsemassaan yrityksessä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Yhteiset tapaamiset 30h
Itsenäinen ja parityöskentely 110h
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Laurean arviontikriteerit, taso 2