Siirry suoraan sisältöön

Digital Analytics and Consumer Insight (5 op)

Toteutuksen tunnus: R0296-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 01.12.2019

Ajoitus

01.03.2020 - 17.05.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Korkeakouluyksikkö D, Verkkokampus, liko

Toimipiste

Laurea Yhteinen

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 80

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Asko Mononen

Vastuuopettaja

Asko Mononen

Ryhmät

  • TOH219SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S19, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
  • CCH219SY
    Complementary competence (bachelor’s studies), S19, Business, administration and law

Osaamistavoitteet

The student is able to
- recognize the consumer behavior offline and online (per main demographics)
- plan data collection pointsand methods online
- analyze data (e.g. aggregation, trends, comparison)
- visualize results (e.g. dashboards)
- plan consumer activation methods based on data

Toteutustapa

This is 100% online course, done in Canvas- platform.
After taking the course you are able to:
-recognize the consumer behavior offline and online (per main demographics)
-plan data collection points and methods online
-analyze data (e.g. aggregation, trends, comparison)
-visualize results (e.g. dashboards)
-plan consumer activation methods based on data

Aika ja paikka

Online. March 1 - April 30, 2020.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

All material needed will be found in online platform for enrolled and accepted students. The course assignments include Google Analytics Academy -exams and certifications.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

If you already have valid Google Analytics certificates and have made projects on this field, there's possibility to demonstrate your earlier competence without completing this course. In this case, contact asko.mononen@laurea.fi

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Not included in this online course.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Course is open online during March-April 2020.

Kansainvälisyys toteutuksella

Study unit is suitable for Laurea exchange students and for Laurea students abroad.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Self-paced online studies between March-April, 2020.

Sisältö ja sen jaksotus

-recognize the consumer behavior offline and online (per main demographics)
-plan data collection points and methods online
-analyze data (e.g. aggregation, trends, comparison)
-visualize results (e.g. dashboards)
-plan consumer activation methods based on data

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty

Student fails to complete Google analytics certificates and other assignments by deadline.

Hylätty (0)

Student fails to complete Google analytics certificates and other assignments by deadline.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Student completes at least 1/4 Google Analytics Academy-course and partially completes given assignments.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Student completes Google Analytics Academy-courses (4 certificates) and is active in course's discussion forums.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Student completes Google Analytics Academy-courses (4 certificates), is active in course's discussion forums, provides several quality examples of related topics and gives constructive feedback for other students.