Siirry suoraan sisältöön

Brändin johtaminen ja kehittäminen (10 op)

Toteutuksen tunnus: R0287-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

25.11.2019 - 05.01.2020

Ajoitus

15.01.2020 - 03.03.2020

Opintopistemäärä

10 op

TKI-osuus

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Laurea Tikkurila, liko

Toimipiste

Laurea Tikkurila

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 20

Koulutus

  • Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Opettaja

  • Elina Wainio

Vastuuopettaja

Elina Wainio

Ryhmät

  • TOH219SY
    Täydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S19, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Osaamistavoitteet

The student is able to
- utilize different methods of marketing research in analyzing business
- measure brand development activities
- utilize information in brand development

Toteutustapa

Lähiohjaus &-opetus; projektityö
Projektissa tutustumme kokonaisvaltaisesti brändiin ja sen strategiseen merkitykseen yritykselle.
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija
•Ymmärtää Brändin Strategisen merkityksen
•Ymmärtää brändin sosiaalisen potentiaalin
•Ymmärtää miten brändiä rakennetaan kokonaisvaltaisesti

Projektityönä toteutetaan yritystoimeksiantona brändin rakentaminen yhteiskehittämisen hengessä, keskittyen paljolti sosiaaliseen mediaan.

Aika ja paikka

Laurea Tikkurila

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Projektin alussa päätetään oppimateriaalista, jota käydään läpi lukupiireissä projektin aikana.

Työelämäyhteistyö ja/tai TKI

Yritystoimeksianto/ projektityö
Toimeksiantona rakennetaan brandia vastaperustetulle pukeutumisalanverkkokauppaa harjoittavalle yritykselle.

Toteutuksen tärkeät päivämäärät

Aikataulu
15.01.2020 09.00 - 11.45 B402 (40 henkilöä)
29.01.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
04.02.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
11.02.2020 09.00 - 11.45 B407 (40 henkilöä)
18.02.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
25.02.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
03.03.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)

Sisältö ja sen jaksotus

Sisällön muodostaa brändi; siihen perehdytään teorian ja käytännön projektityöskentelyn avulla.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Projektin arvioinnissa sovelletaan Laurean yleisiä arviointikriteerejä. Niiden modifioinnista nimenomaisesti tälle projektille sovitaan projektin alussa projektitiimin kanssa.

Lisätiedot

Opintojakso uudistuu vuoden 2022 alussa. Uusi koodi on TO00BT64 Brändin johtaminen ja kehittäminen.