Brändin johtaminen ja kehittäminen (10 op)
Toteutuksen tunnus: R0287-3007
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 05.01.2020
Ajoitus
15.01.2020 - 03.03.2020
Opintopistemäärä
10 op
TKI-osuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Laurea Tikkurila, liko
Toimipiste
Laurea Tikkurila
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Laurea täydentävä osaaminen, amk-tutkinto (TOH2), Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opettaja
- Elina Wainio
Vastuuopettaja
Elina Wainio
Ryhmät
-
TOH219SYTäydentävä osaaminen (amk-tutkinto), S19, Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Osaamistavoitteet
The student is able to
- utilize different methods of marketing research in analyzing business
- measure brand development activities
- utilize information in brand development
Toteutustapa
Lähiohjaus &-opetus; projektityö
Projektissa tutustumme kokonaisvaltaisesti brändiin ja sen strategiseen merkitykseen yritykselle.
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija
•Ymmärtää Brändin Strategisen merkityksen
•Ymmärtää brändin sosiaalisen potentiaalin
•Ymmärtää miten brändiä rakennetaan kokonaisvaltaisesti
Projektityönä toteutetaan yritystoimeksiantona brändin rakentaminen yhteiskehittämisen hengessä, keskittyen paljolti sosiaaliseen mediaan.
Aika ja paikka
Laurea Tikkurila
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Projektin alussa päätetään oppimateriaalista, jota käydään läpi lukupiireissä projektin aikana.
Työelämäyhteistyö ja/tai TKI
Yritystoimeksianto/ projektityö
Toimeksiantona rakennetaan brandia vastaperustetulle pukeutumisalanverkkokauppaa harjoittavalle yritykselle.
Toteutuksen tärkeät päivämäärät
Aikataulu
15.01.2020 09.00 - 11.45 B402 (40 henkilöä)
29.01.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
04.02.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
11.02.2020 09.00 - 11.45 B407 (40 henkilöä)
18.02.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
25.02.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
03.03.2020 09.00 - 11.45 B401 (40 henkilöä)
Sisältö ja sen jaksotus
Sisällön muodostaa brändi; siihen perehdytään teorian ja käytännön projektityöskentelyn avulla.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Projektin arvioinnissa sovelletaan Laurean yleisiä arviointikriteerejä. Niiden modifioinnista nimenomaisesti tälle projektille sovitaan projektin alussa projektitiimin kanssa.
Lisätiedot
Opintojakso uudistuu vuoden 2022 alussa. Uusi koodi on TO00BT64 Brändin johtaminen ja kehittäminen.